robje Geplaatst: 23 juli 2007 Geplaatst: 23 juli 2007 Misschien een algemene beginnersvraag, misschien ook niet. Ik heb een tap op mijn pvr5500 gezet. Na dat ik heb er op gezet heb krijg ik even beeld en dan freezed het beeld. Ook de harddisk is niet meer te benaderen via de pc. Wat kan ik er aan doen?
robje Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Geplaatst: 23 juli 2007 Misschien een hele "domme" oplossing.. Hdd uit ontvanger en geformateerd in pc en weer terug gehangen. Gelukkig weinig opnames op de schijf staan. Werkt nu weer perfect. Is er geen snellere oplossing voor? Bijvoorbeeld een knop of iets dergelijks om voor het opstarten van de hdd de taps uit te schakelen?
mrbeegee Geplaatst: 23 juli 2007 Geplaatst: 23 juli 2007 Hiervoor moet je tijdens het opstarten op de 0 drukken. TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;
robje Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Geplaatst: 24 juli 2007 Kijk dit bericht zat ik op te wachten. Als het me nu weer eens overkomt kan ik gewoon verder zonder de hdd te formatteren. Thnx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen