Hellum Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Geplaatst: 30 juli 2007 ik weet wat je bedoelt, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 er staat een uitleg op de l e x site van jay hoe je het moet doen bij techneuten forum maar of dat ook werkt voor de strong weet ik dus niet.
Hellum Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Geplaatst: 30 juli 2007 ik zal daar even kijken. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
jann Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 hallo cobus r onder het kopje cardsharing had je het over italian firm voor de strong 8000 om premiere te kijken kan je een link geven of plaatsen de firm ware bedankt al vast jann
Hellum Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Geplaatst: 31 juli 2007 die waar premiere op kan is alleen voor de strong 8000 met gheeugenuitbreiding of voor de 8100 MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
jann Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 hallo moimoi ik heb een strong 8000 3flash dus dan kan het? heb jij die firm dan voor mij
Hellum Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Geplaatst: 31 juli 2007 ik heb heb je een PM met site gestuurd. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
wvv Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 moimoi zou je zo vriendelijk willen zijn , om mij die link ook te willen toesturen. mvg. wvv
Gast Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 kijk maar effe iets eerder in dit topic daar heb ik ook een link vermeld.
Jan Ambers Geplaatst: 2 augustus 2007 Geplaatst: 2 augustus 2007 Als je Revolution-3.0 inlaadt, werkt dan de sattracker settinglist nog of moet er ook een nieuwe scan gemaakt worden, met de Revolution soft???
Hellum Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2007 kun je daar zelf ook een topic voor openen?, nee de sattrackrr list werkt niet. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Hellum Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2007 ik heb weer een paar aanpassingen gemaakt: deze firmware is voor de 8100 de 8000 firmware volgt heel erg snel. en dit is inclusief de EMU patch en een kanalenlijst. wat is er nieuw, er zitten nu maar 3 nieuwe dingen in: Het uiterlijk van de zapbalken is vernieuwd (nu wordt het beter weergegeven op de meeste TV toestellen) in de zapbalken staat nu de tijd (handig dan weet je hoelang het programma nog duurt) in de zapbalken staat de huidige satelliet. bugs: als je de SECA2 kaart gebruikt, moet je de EMU uit hebben staan, anders valt het beeld erg vaak weg, ik probeer er nog wat aan te doen. MVG. Gerard 1409914-sattrackerNL8100Rev41.zip If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 16 augustus 2007 Geplaatst: 16 augustus 2007 Bedankt he maar doet hij dat ook bij de 8100 wegvallen daar heb ik eigenlijk nooit geen last van gehad met die van mij toendertijd.
Hellum Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2007 tja, bij mij dus wel, maar ik vind er wel iets op ook al zal dat betekenen dat ik weer dingen moet weglaten. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Hellum Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2007 zoals gezegd, hier de 8000 versie, heeft hetzelfde probleem. MVG. Gerard 1410003-sattracker3.0NL8000Rev41.zip If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen