marik Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 Hei MoiMoi, als je toch tijd genoeg hebt.....!!! ik weet niet of dat het kan maar wat ik erg mooi vind wat ik gezien heb bij een Strong 4355. Als je de e-knop bedient voor de kanalenlijst dan zie je, de zender waar je op staat, in een klein venstertje. DAT ziet er erg mooi uit. Nogmaals, ik weet helemaal niet of dat het technisch kan maar ja je had toch tijd genoeg. Groetjes Mari.
Hellum Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Geplaatst: 1 december 2007 dit snap ik niet omdat dat bij elke canal digitaal ontvanger zo is. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Smurf Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 uh... welk stukje snap je niet? de preview? het probleem is denk ik dat bij de 8000 (Canaldigitaal) apparaten de zender waarop je stond ontvangen blijft worden terwijl je op de e drukt bij de 4355 gaat het beeld op zwart en zie je preview van de zender waar je overeen scrollt? toch? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Hellum Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Geplaatst: 1 december 2007 o dat wordt bedoelt, ik denk alleen niet dat zoiets mogelijk is. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Zow hallo Ben er na een paar jaar weer eens aan begonnen omdat mijn zenders ook zomaar verdwenen. Hier dus de bijlage 1410003 van moimoi gehaald. Wat rondgelezen hier, en flink aan het patchen geweest. En binnen een halfuurtje flink gelukt. Dank! Later. btw dat wegvallen als je de virtuele kaart aanzette had ik altijd al
Smurf Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 is niet goed hoor, heb nooit last van wegvallen op enkele fta zenders na Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Hellum Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Geplaatst: 3 december 2007 heb ik ook vaak dus het zal er toch wel bijhoren, zal wel komen door dat er bij het zappen programma info komt. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
jacobus Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 ik heb er altijd veel last van gehad, maar sinds sattracker 3 niet meer. Helemaal geen wegvallen van kanalen meer gehad. Indien het niet aan de sattracker ligt, moet het mi aan de kanalenlijst liggen.
Hellum Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Geplaatst: 4 december 2007 die van mij wel omdat ik daar delen van sattracker 2.0 in het gestopt, die haal ik er nu dan ook weer uit. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 hey ik heb tot nu toe nog geen kanalenwegval gehad maar als ik een uur of 4 met de virtuele kaart kijk valt de strong op stand by als ik hem dan aanzet moet ik in menu 7 b de astra en hotbird weer op B en A zetten.. meer mensen last van? later
Hellum Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Geplaatst: 29 december 2007 zet je hem na het wijzigen van de instellingen wel eerst op standby? dan slaat die het pas op. verder heb ik er zelf geen last van dat die uitvalt. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 30 december 2007 Geplaatst: 30 december 2007 hoi als ik alles heb ingelezen staat de strong op standby dan zet ik hem aan en stel de astra en hotbird in menu 7 goed hierna op standby en weer aan met de virtuele kaart op ja heb ik soms geen beeld op bv ned 1 of rtl wanneer ik dan de kaart op nee zet doet alles het oke maar dit had ik ook met sattracker 2 verder nog geen kanalen opnieuw moeten zoeken.. later
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen