Jorgen Geplaatst: 25 juli 2007 Geplaatst: 25 juli 2007 Hoi allemaal, Ik ben al een aantal jaar een zeer tevreden gebruiker van de antivirussoftware van CA eTrust Antivirus. Doordat ik een update abonnement voor 10 jaar heb afgesloten, heb ik zover ik weet op mijn pc in de afgelopen jaren nog geen enkel virus gehad. CA eTrust Antivirus maakt gebruik van twee scan engines: 1) VET 2) Inoculate Meestal verloopt de update helemaal automatisch en als ik dan de versie controleer staan de data bij beide scanners/engines weer op de datum van vandaag. Toen ik van de week de data wilde controleren zag ik dat ik na 4 jaar ineens een engine verdwenen is. Ik heb nu alleen nog maar de VET-scanner. Zowel in het instellingsmenu van de real-time scanner, alsook in het versienummer-menu, is de inoculate scanner geheel verdwenen. Heb ik nu ineens wel een virus, dat een gedeelte van mijn scanner verwijderd heeft? Is dit normaal en is eTrust overgegaan op 1 scanner/engine? Wat is er aan de hand? Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Jorgen Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Geplaatst: 31 juli 2007 Iemand die het antwoord op mijn vraag weet? Ik zou graag weten wat er aan de hand is, zeker met het oog op de veiligheid van mijn computer. Alvast bedankt. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Ome Merde Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 bij dat 10-jarig contract zat waarschijnlijk ook een service-overeenkomst. ik zou eens bellen of e-mailen met de mannuh van eTrust, zij zullen dat ongetwijfeld kunnen verklaren. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen