Ga naar inhoud

Waar blijft na updaten het gedownloade bestandje, hoe kan ik hem uitvoeren?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

Ik wil graag mijn reciever updaten.

Ik heb hier 2 vragen over.

Al ik bij het mune kijk en de reciever check dan of er een update aanwezig is vraagt hij of deze gedownload mag worden!?!

Ik geef hier JA aan en na ongeveer 20 a 25 minuten is ie dan klaar...Dan wordt er gevraagd of ik het bestand wil opslaan ik geef weer JA maar zie het betand niet meer terug????????????

Weet iemand waar het gedownloaden bestandtje is gebleven of waar deze wordt neergezet zodat ik hem later kan uitvoeren !

En als ik het via de site doe en ik zet dit op een usb stick lukt het mij niet om het betand uit te lezen!

kan iemand mij wat meer indo geven over update via usb stick??

bedankt alvast

Dennis

Geplaatst:

USB-stick laten formatteren door Inverta en slecht één file (de *.bin) erop zetten.

Geplaatst:

Zoals Rob al schreef, de memorystick formateren in de inverto, de file erop zetten en dan net zoals je anders zou updaten alles uitvoeren.

Op de site van de nederlandse invoerder van Inverto vind je de laatste betaversie. Persoonlijk kan ik je die aanbevelen te gebruiken. Deze werkt zeer goed.

Geplaatst:

Ik probeer ook de nieuwe beta erop te zetten op de manier zoals hierboven omschreven, hij blijft echter aangeven dat het versie .10 is ipv .15

USB stikc door invero laten formateren en alleen de bin file erop geplaatst. (meerdere usb sticks geprobeerd)

Geplaatst:

De verkeerde melding is niet erg, als hij maar wil updaten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen