Gekkenhuis Geplaatst: 26 juli 2007 Geplaatst: 26 juli 2007 Stap voor stap eerst het geheugen, anders weten we nog niets.
quattro Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 Hmm, Klinkt me bekend. Eerst had ik dit probleem met XP pro. Opstarten, nadat windows gestart was gelijk een blauw scherm en vervolgens een reboot. Was toch al van plan om op Vista over te stappen dus dit was een mooi moment voor een schoon systeem. Wat schetst mijn verbazing, Vista start op en na een par seconden een reboot... In XP kreeg ik tenminste nog anderhalve seconde de kans om de foutmelding te lezen (scheen SATA driver te zijn) bij Vista helemaal geen melding meer. Het idiote is wel dat er zowel bij XP en Vista in de veilige modus helemaal niks aan de hand is. Voor mij een groot raadsel wat dit is... Greetz Q VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
knol Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Geplaatst: 27 juli 2007 ja ,ik heb ook schoon schip gemaakt,die andere mensen ook allemaal nu,allemaal hebben ze er last van,blijft wel de vraag waarom de ene wel en de ander niet,ik zoek dat draadje nog bij tweakers daar hadden ook veel mensen last ervan,ik kom er wel achter maar waarneer is de vraag.ik houd jullie op de hoogte,overigens ik heb een hele nieuwe versie van XP home,uit de verpakking gehaald vorige week,weet je ik heb altijd illigaal gehad en nu officieel heb ik dit weer,nee goede reclame Dreambox 7000s draaibaar
knol Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2007 nou daar ben ik weer,na 2 weken ben ik erachter wat het was.Ik hab 2mnd geleden ook een nieuw beeldscherm gekocht namenlijk de samsung 206BW.hier lag het aan,ondanks alle update`s van mijn videokaart(nvidea agpx440 geforse) en alle nieuwste drivers gaf deze dus de problemen,raar he ,ik heb nu een nieuwe asus erin gezet en ik ben van de problemen af,raar he dat het aan een videokaart kan liggen,dus inmiddels nieuwe windows aangeschaft,geheugen verwisseld en een hoop trammelant lag het aan de videokaart. Dreambox 7000s draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen