Gast Geplaatst: 25 juli 2007 Geplaatst: 25 juli 2007 In het verleden deed ik mijn oude TF 5000 CI altijd doorlussen via de RF uitgang naar de beamer boven in huis. Ik had dan een harddisk recorder die fungeerde als tuner. Werkte perfect! Vanaf vandaag heb ik de TF 7700 HSCI die ik via hdmi met mijn beamer heb verbonden. Nu wil ik hetzelfde kunstje doen alleen dan andersom. Ik wil dus de TF 7700 doorlussen naar beneden, waar de gewone tv staat. Maar wat schetst mijn verbazing, de nieuwe TF heeft geen RF in/uitgang! Dit heb ik kennelijk over het hoofd gezien. Nu heb ik geen scartkabel van 40m en ook geen componentkabel van 40m (die 40m heb ik nodig omdat ik met een omweg naar beneden ga via de plinten). Hoe kan ik dan toch, het liefst met de bestaande coaxkabel die er al ligt de boel doorlussen naar beneden???? Overigens heb ik naast de TF 7700 een hd-rec en een dvd-rec staan. Ik dacht dat ik die wel zou kunnen gebruiken als modulator, maar dat blijkt toch niet te kunnen, want als ik met mijn tv nar kanalen ga zoeken, vind ik niets! Wie kan mij helpen?? Alvast bedankt, Thom
Gast Geplaatst: 26 juli 2007 Geplaatst: 26 juli 2007 Video via 40 mtr RG58 coax en audio via audio kabel. Werkt prima.
Gast Geplaatst: 26 juli 2007 Geplaatst: 26 juli 2007 SCART modulator? Nadeel: soms matig beeld, dus andere oplossingen zijn misschien beter.
Gast Geplaatst: 26 juli 2007 Geplaatst: 26 juli 2007 Het is mij gelukt met een UHF-modulator!!!! Iedereen bedankt voor jullie hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen