Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vroeg me af hoe cardsharing van een LAN werkt. Moet de Relook waarop de server staat dan altijd aan staan? Hoeveel watt gebruikt dat dan?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Volgens mij had iemand het een keer getest.

Tussen aan en uit met de stekker in de wandcontactdoos verschil 1 tot 2 watt (Hws door het verbruik van het display)

Hou het verbruik ongeveer op een 15Watt

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

nou dat scheelt dus weer , 15 watt is qua verbruik niets..

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Geplaatst:
Citaat:
dat kost u 13€ extra per jaar
131.4 KWh

Dure stroom heb je dan. Bij mij iets meer dan de helft.

Maar de andere vraag is nog niet beantwoord waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben. Kan cardsharing via lan?
Geplaatst:

Logisch nadenken. Wanneer de relook uit staat is hij niet meer bereikbaar via ftp.

Dus indien de kaart die moet geshared worden in de relook zit moet hij blijven aan staan. Gebruik je een kaart in een ander toestel of server, dan niet natuurlijk.

Dreambox 7025+ is VU+DUO geworden, Wave Frontier T90, Best 10X1 switch

Geplaatst:

als ik mij niet vergis blijven de emu's draaien in een warm shutdown, deze is vergelijkbaar met de standby van enigma, met een cold gaat alles uit maar dan is het verbruik ook nog maar 6 watt.

Van Denktenk:

At full load it is running at 33 watts. Cold standby is 6 watts, warm standby is 19 watts.

Geplaatst:

De emu's zijn inprinciepe ook stanby net zoals de doos.

en idd de "cold" gaat ie geheel uit en dat zie dus ook weer met het aan zetten zeer langzaam.

Zoals ik weet is het gebruik totaal 28 watt , in de "cold" standby 7 watt en de "warme"stand by 16 watt..

Zo zie je maar weer overal verschillende waarde's ..

Ach zolang het maar lekker draait !!

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen