Ga naar inhoud


probleem met starten 5020


Gast hermanus

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

JAAAAAAAAA! Voeding binnen....heeft wel maandje geduurd, maar na vele omzwervingen van DHL met mijn pakketje heb ik weer een werkende 5020. Hopelijk blijft deze langer dan 2,5 jaar werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook hier sinds een paar dagen opstart problemen [als de voeding warm is] als de voeding is koud is.start hij gewoon op ook met 2 modules in de ci sloten.

dus ik zal morgen ook effe alle elko,s secundair gaan vernieuwen,en de net elko

300v.[primear]

en toch is de receiver 6 mndn geleden nog bij echostar geweest.toen was de klacht wel anders want toen had ik geen ontvangst meer zowel level 0% en kwaliteit 0% toen bleek de 22khz oscilator defekt en die is ook inmiddels gemodificeerd en een gedeelte van de 18v voedingslijn is verbeterd,maar nu zijn dan toch ook de elco,s aan de beurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze week ook zo iets raars gehad. Hij hield er van het ene op het andere moment mee op. Ik dacht dus dat de voeding weer eens kapot was. Ding naar Echostar gebracht en toen bleek het iets met de software te zijn. Ze hebben die er opnieuw opgezet (zelfs de nieuwste beta) en nu doet ie het weer....... Ik snap er ook niks van, maar goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...