Gast Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 Best mede-sathobbyisten, Ik heb mijn Nokia9321S (SRT8100) gepatched naar Sattracker, maar ondanks dat de firmware er goed op staat, krijg ik geen beeld (FTA/gecodeerd). Heb het met verschillende kanaallijsten geprobeerd, en met verschillende Sattracker versies. Ook bij het scannen vindt hij geen kanalen, hoewel er goede signaalsterkte is. Na veel zoeken vond ik Revolution firmware......en met Revolution 3.0 werkt het scannen wel, en krijg ik beeld op FTA kanalen (D+ nog niet geprobeerd). Nadeel: mijn CanalDigitaal kaart werkt niet met Revolution. Dus îk prefereer nog steeds Sattracker, want er is een veel groter aantal hobbyisten die dit gebruiken, met betere/meer updates/patches (laatste patch van REVOLUTION was 22/10/2006). Ik zag in het bericht "Sattracker 3 in het Nederlands" dat er hier echt wizzkids op gebied van firmware zijn. Wellicht geeft de info, dat het met REVOLUTION wel werkt, een indicatie van waar het probleem bij Sattracker zit. Heeft iemand tips welke Sattracker ik nog zou kunnen proberen? Zou evt. mooi zijn als een Sattracker programmeur / wizzkid een voor de 9321S bruikbare Sattracker zou kunnen maken...indien gewenst geef ik graag meer info over alle tests die ik heb gedaan tot nu toe. Ik zal nog verder met Revolution experimenteren, en evt resultaten melden... Bedankt en groetjes, Boeroetje
Hellum Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 ik denk dat je in sattracker, of de Diseqc instellingen verkeerd had, of je had astra niet geactiveerd, wat ook kan is dat Diqeqc A en B omgewisseld zijn (heb ik altijd met sattracker en een Digiality of Maximun switch) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 Helaas is dat niet het probleem....voor tests gebruik ik een simpele setup met 1 LNB, juist om dit soort fouten te voorkomen. Signaalsterkte is goed, daar ligt het niet aan. Op een ander board heb ik gezien dat dit probleem bekend is bij de 9432S. Ik heb nu echter via de Revolution software uitgevonden dat het mogelijk is beeld te krijgen. Moet ergens een klein verschil zijn tussen Revolution en Sattracker. Zijn er Sattracker versies van verschillende programmeurs??..... dan zou ik dat eens kunnen proberen. Groetjes
Gast Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 de Nokia9321S heeft daar inderdaad last van ik heb hier ook z,n board liggen en wat ik dus al vermoede het is een combinatie van firm met hardware waarom hij het niet doet op de andere belgische site heb ik er ook al wat van gezegd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen