Ga naar inhoud


digitenne, met buitenantenne voor Duitsland


Gast jen

Aanbevolen berichten

hoi heb zins een week digitenne huurpakket heb er de topfield ft6000cok bij met binnen atenne nou lees ik dat je ook de duitse zenders kan ontvangen ik woon in nijmegen gelderland als dat zo is moet je dan een buiten ant hebben zo ja is die van kpn goed 39,95 en moet je die ant dan hoog plaatsen hoor het wel alvast bedankt

 

[color:"red"] onderwerp aangepast, "digitenne" is geen onderwerp. En leestekens staan ook niet slecht! [/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Henri Aalten

Zeker in Nijmegen, moet het mogelijk zijn de Duidse zenders te ontvangen,

met de binnenantenne.

 

Plaats deze wel dicht bij een raam.

 

Laat de ontvanger uitgebreid zoeken.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik gedaan maar krijg 25 zenders en daar zitten geen duitse bij wat is uitgebrijd zoeken kan alleen snel zoeken en automatiezoeken het bijven er 25 ik heb niet de samsung maar de topfield 6000cok

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de ant even buiten staan dan vindt die 42 tv zenders en 38 radio zen maar kan er maar 25 kijken en dat zijn die 25 van kpn wat doe ik verkeert ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Mogelijk, dan toch een goede buitenantenne.

verder ken ik de topfield 6000cok niet.

 

Maar de Duidse zenders moet mogelijk zijn, in Nijmegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal wel een lock op die nieuwe Topfield 6000 COK zitten, dat was bij de Samsung ontvangers ook. Na een software-update gaat die lock eraf en kan je de buitenlandse zenders wel bekijken. Groeten dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op avies van mijn vriend janbemel uit Nijmegen:

 

Je kunt proberen om K 46 en K 48 handmatig te scannen, want daar zitten de twee Duitse paketten, die vanuit Kleve (Kleef) uitgezonden worden.

 

Groeten,

 

Babylonia

Link naar reactie
Delen op andere sites

op digitenne.nl kom ik dit tegen

 

 

De DVB-T decoders van KPN-TV staan ‘alleen’ toegang toe van de digitale zenders in Nederland. Om toch de Duitse analoge TV te blijven ontvangen, kunt u de buitenantenne rechtstreeks aan de TV (laten) koppelen. Dit kan overigens alleen als de buitenantenne niet gedraaid hoeft te worden om digitale ontvangst mogelijk te maken. In sommige gevallen bent u genoodzaakt om 2 buitenantennes (één voor de analoge ontvangst uit Duitsland en één voor

digitale TV van KPN-TV) te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

het verhaal over de lock op de Topline ontvanger heb ik ook "gehoord" Via de website van Topline kun je ook de niet KPN versie ophalen en proberen. Zelf ben ik er nog niet aan begonnen door tijdgebrek, maar ook vanuit Ede / Bennekom kun je Duitse zenders ontvangen door op Wesel te richten.

 

Succes en als ik het geprobeerd heb laat ik het weten

 

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...