alexn70 Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 ik weet dat er meerdere harmony gebruikers hier op dit forum aanwezig zijn en hoop dat zij mn probleem kunnen verhelpen. ik heb een probleem/vraag ivm activiteit RADIO LUISTEREN. ik heb een LEMON 070 sat ontvanger. ik doe de sat aan.dan heb ik een knop radio/tv waar ik mee kan schakelen tussen radio en tv. daarna moet ik op oke drukken.dan gaat ie naar radio of tv. dan kan ik de kanalen kiezen welke zender ik wil luisteren. deze keuze krijg ik niet voor elkaar in de harmony. ik heb al gekozen voor sat aan doen.dan ipv tuner wordt het tv/radio.dan 5 seconden wachten en dan kanaal 210 kiezen. hij gaat alleen op tv en dan komt ie niet verder dan kanaal 21. wat doe ik fout? hopelijk hebben jullie een oplossing. Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 29 juli 2007 Geplaatst: 29 juli 2007 Lees dit bericht van mij eens, misschien heb je er iets aan. Bij mij werkt dit perfect, jij zou het nog uit kunnen breiden met het te kiezen kanaal maar in mijn opstelling komt het radio kanaal altijd weer terug in het laatst gekozen kanaal, dus als jij altijd naar kanaal 210 luistert dan blijft deze ook altijd hierop staan, hetzelfde geldt natuurlijk voor de TV kanalen. Zo te zien gebruik je 1 x te weinig het commando Radio/tv De eerste keer kiezen kom je in de TV lijst, bij de 2e keuze in de radio lijst en dan moet je nog 1 keer op OK drukken (commando select) om uit de lijst te gaan, daarna kanaal 210 kiezen
alexn70 Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Geplaatst: 30 juli 2007 hoi pedro newbie. ik heb mn radio zenders in een fav lijsje gezet.daar mn fav radio zenders gedropt en het werkt als een tiet. nu nog alleen mn sat en tv finetunen. Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen