Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Ik heb sinds kort een JDM programmer V1.0 aangeschaft waarmee je kaarjes kunt programmeren en losse 16F84 en 24C16 chips.<BR>Maar met geen enkele software kan ik iets doen, zelfs lezen werkt niet.<P>Wat kan dit zijn?<BR>Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 heb je een goeie kabel?<BR>wat voor kaartje wil je proggen (pic/goldcard)?<BR>goeie com poort ingesteld?<BR>
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Ik heb al twee verschillende seriele kabels gebruikt, maar beide werkten niet.<BR>Ik wil kaartjes programmeren, waar een Pic16F84 en een 24C16 EEPROM op zitten.
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 controleer je compoort eens of die wel goed g<BR>geconfigureerd is.<BR>Welke pic programmer gebruik je?
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Mijn com poort heeft de standaard windows 98 configuratie.<BR>En ik heb een standaard JDM programmer
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Hoe moeten de instellingen van de com poort voor een JDM programmer staan.<P>En hoe kan ik zien welke com poort er aan de programmer zit?
rienk Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 je moet je soft voor de programmer in stellen op com 1 of 2 het is maar net van welke com je hem op de computer aan sluit Rienk
Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Tja kaartjes waar deze chips op zitten vallen onder de kategorie goldwafer ed.<BR>Dus goldprogrammer mer versie 1.4 .... werkt perfect. Poort detectie is mogelijk met IC-prog. deze soft heb ik gevonden op <A HREF="http://www.mastercrd.net" TARGET=_blank>www.mastercrd.net</A> . Daarmee krijg je jouw poort wel mee aan de praat . Weet je wel zeker dat je een stabiele (PC)- voeding hebt ???<P><BR>succes
Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Dit probleem is al eens eerder aan de orde geweest. Met de conclusie: ....... de programmer was defect, ondanks dat de programmer toen nieuw(?????? wat is nieuw)was gekocht. Dus voor dat je uren verder gaat exp. .. ga eerst eens terug naar je verkoper en laat deze even demonstreren dat die werkt.<P>Suc6 ermee<BR>
Aanbevolen berichten