Gast Geplaatst: 29 juli 2007 Geplaatst: 29 juli 2007 Nu wil ook astra 23,5 en 28,2 ontvangen,maar ik heb al een Astra 1-Hotbird Monoblock 0,2dB kan ik deze ook gebruiken, met evt een monoblock 23,5 & 28,2 als deze bestaat? Of wordt het 2 losse lnb,s? Graag reactie. gr... humax 5400
arcticbreeze Geplaatst: 29 juli 2007 Geplaatst: 29 juli 2007 Is een wavefrontier geen oplossing? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
cookie monster Geplaatst: 29 juli 2007 Geplaatst: 29 juli 2007 Een monoblock 23,5 & 28,2 bestaat niet , dus 3 LNB's met een diseqc 1-4 !! Een monoblock & 2 losse LNB's op 1 ontvanger aansluiten weet ik niet echt of dat werkt , maar ik zag bij een ander forum dat het zou moeten gaan , met 12V Switch ?? Ik ben dus niet zeker !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen