birdybird Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb alle 1000uF/6.3V vervangen door 1000uF/16V. Wat dacht je :? Het werkt !!!!!!!!!!!! Voor 2 euro de voeding gemaakt. Bedankt Voor alle info door iedereen hier geplaatst. Het was echt heel makkelijk. Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
RobbieT Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Mooi dat het gelukt is! Toch uiteindelijk lekker zelf aan het solderen gegaan? CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
birdybird Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 De voedingsprint is zo mooi en groot gebouwd dat je bijna geen fout kan maken mbv de uitleg hier. De 0 op de elco en de voedingsplaat aangeduidt. Het lijkt er wel op dat het express zo gemaakt is voor de beginnende soldeerbout knutselaars. haha Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Royski Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Mijn voeding is ook defect,display zwart, start niet meer op. Nu ben ik aan het zoeken naar de onderdelen uit het boodschappenlijstje. Waar te bestellen ? aub info of een pb. heb C0nr@d geprobeerd, deels niet voorradig. Welke winkel kan ik nog meer proberen ? Roy
Gast hew Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Hallo iedereen met een kapotte voeding van de echostar pvr 5020 ook ik heb dat probleem en denk ook zeker gezien alle meldingen dat het om een fabrieksfout gaat. zou ook graag actie ondernemen in de vorm van consumentenbond of kieskeurig of i.d.als we op dit vlak succes willen boeken dan zal iedreen hier aan mee moeten doen , graag hoor ik reacties. groet h.w.
RobbieT Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 En waarom denk je dat Echostar gevoelig zal zijn voor actie middels de Consumentenbond of iets dergelijks? Ze verkopen niks meer aan consumenten en kunnen dus ook geen klanten verliezen. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gorefest Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Echostar is al in 2005 gestopt met het verkopen van ontvangers aan de consument. Echostar kan er waarschijnlijk ook niks aan doen en zit gewoon een slechte batch elco's in en dat kun je van tevoren niet zien helaas. Als hij kapot gaat in de garantie periode zijn ze behoorijk coulant anders gewoon zelf ff doen ben je voor 3-4 euro klaar. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
birdybird Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Origineel bericht van: Gorefest Echostar is al in 2005 gestopt met het verkopen van ontvangers aan de consument. Echostar kan er waarschijnlijk ook niks aan doen en zit gewoon een slechte batch elco's in en dat kun je van tevoren niet zien helaas. Als hij kapot gaat in de garantie periode zijn ze behoorijk coulant anders gewoon zelf ff doen ben je voor 3-4 euro klaar. Helemaal mee eens. Ik kon het zelfs (een echte leek die nog nooit een soldeerbout heeft aangeraakt) door de uitleg die hier op het board werd gegeven !! Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Royski Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 michel 33, let ook eens op de Scottky diode, vervangen door een sneller exemplaar Scottky diode origineel SB860F vervangen door B1045. Waar zit deze Scottky diode ?heb b1045 hier liggen, zie hem niet zitten, ziet er waarschijnlijk anders uit ? kan je 2 fotos posten ?
Gast ramses55 Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: satelliet@home De voeding is inmiddels binnengekomen én geïnstalleerd. De tuner werkt weer naar behoren. Bij mij werkt alles behalve het display van de AF9300. Dat is dood! Alles gedubbelcheckt of de kabeltjes goed vastzaten en niets bijzonders gevonden. Zou het kunnen dat een voeding van een Echostar 5020 niet volledig compatibel is met die van een Arion? Ramses
Gast Pacman Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Origineel bericht van: Pacman Ik zit te wachten totdat bij mij de elco er uit tieft. Heb ik weer wat te doen. Mijn wachten is beloond. Ook hier ligt de voeding er uit. OP naar de electroboer voor een handje vol elco's !
DeBeek Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Origineel bericht van: Pacman Zo, hij werkt weer. We horen het wel op het nieuws als er boven Alkmaar een paddestoel ontstaat :D
fvandewouwer Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Hey Pacman, de onze is ook net hersteld, mag ik je vragen, had jij ook problemen met cam-herkenning ( geen cam aanwezig ) Wij hebben ook zonet alle elco's van het lijstje vervangen en ik heb er de allerlaaste software opgezet omdat ik geen cam-herkenning meer had, probleem opgelost echter nu ik hem af zet en een dag later terug opstart = terug hetzelfde probleem met cam in en uit te doen is het probleem wel verholpen ??? heb wel geen " terug naar fabriek inst. gedaan " had software versie v1231 nu 1232 ideetje wat het kan zijn ?? echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb triax 78 module canal digital met NL kaart ( groen ) module Canal Digital met TVV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen