Skysurfer Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 Ik heb het volgende probleem: Als ik een link op een site open en ik sluit de hoofdsite dan geeft IE een foutmelding: Explorer werkt niet meer; er wordt naar een oplossing gezocht. Voorbeeld: Surf naar Sat4all.com, Klik op LINKS, dan op b.v. KingOfSat, Sluit het venster van Sat4All.com zodat alleen het venster van KingOfSat open is (dit is toch gewoon een internetpagina?), Sluit nu ook het venster van KingOfSat en ziedaar... de foutmelding. IE start opnieuw op. Wat is hiervan de oorzaak? Skysurfer
jeevanhoof Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 hoi, ik heb het geprobeerd, maar hier krijg ik de foutmelding niet. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Skysurfer Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Geplaatst: 30 juli 2007 Vreemd... ik heb het net nog 's geprobeerd maar weer die melding...
rlckring Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 Ik krijg precies het zelfde bij een klant, en kan het ook niet vinden. Wat ze Hier adviseren helpt bij mij niet.. Alle hulp is welkom..
Gast Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 Misschien moet je het toch zoeken in invoegtoepassingen of browser helper objects... Even hijackthis draaien?
Big fellow Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 Ik dacht ik ga eens kijken wat ze adviseren... En dan krijg ik dit: Code: ForbiddenYou don't have permission to access / on this server.Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at forum.computertotaal.nl Port 80 Maar gebruik ik een tunnel via NL mag ik er wel gewoon in.... Vreemd dat ik geen informatie mag krijgen van computer totaal als ik in het buitenland zit... Anyway, heb je al eens geprobeert een extra (nieuwe) gebruiker aan te maken, en het dan eens testen met de nieuwe gebruiker? Als je dan geen probleem hebt, dan kan het liggen aan een programma wat je hebt geinstalleerd onder de huidige gebruiker. Werkt het dan nog steeds niet, dan is het een OS probleem.... Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen