Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik las dat youtube de geuploade video's geconverteerd naar het flv formaat. Welke extenties accepteerd youtube allemaal? Ik heb weleens een .wmv geupload omdat deze lekker klein zijn!

Ook heb ik zelf een mpg naar flv geconverteerd, maar dan zit je nog aan 35 mb!

Wat is nu de beste methode om een video snel bij youtube online te hebben?

Geplaatst:

Uit de FAQ:

Citaat:
What video file formats can I upload?

YouTube accepts video files from most digital cameras, camcorders, and cell phones in the .WMV, .AVI, .MOV, and .MPG file formats.

Ik heb me de afgelopen dagen ermee geamuseerd eens een paar dingen op YouTube te gooien, en ik doe het als volgt:

1. Ik neem het te uploaden stukje op met een dvd-recorder, in de laagste kwaliteit (8 uur per disc)

2. Met het prgramma VOB2MPG maak ik van die opname een MPG

3. ...en dat kan ik dan zo op YT gooien.

Voordeel van deze methode is dat je geen uren aan het klooien bent om bestanden te converteren, te knippen etc. Enige nadeel is dat het te uploaden bestand redelijk groot blijft (net iets minder dan 100 MB voor tien minuten materiaal).

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Geplaatst:

Ik maak opnemen met een videocamera met harddisk, Die neemt niet op in avi maar in mpg. Deze shots van +/- 2 min. zijn al gauw 40 mb. als je dat telkens moet uploaden zit je inderdaad zo aan de 100 mb. Daarom dacht ik, ik zet ze meteen om naar het flv formaat van youtube, dan hoeft youtube ze niet meer om ye zetten en zijn misschien klein net als wmv. Maar deze files worden niet kleiner, zijn ook gewoon 40 mb! Omzetten naar wmv die wel kleiner zijn, maar dat kost je veel beeldkwaliteit!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen