radioalbatros Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 Ik ben hier thuis bezit met intern cardsharing. Op de dreambox 7000 heb ik PLi helenite draaien met CCcam 2.0.2 Hierin zit ook het irdeto 2 pasje met abbo. Nu heb ik in een kamer een Nokia Dbox2 staan met Kalibo 0.6 23092006 erop draaien. CCcam 1.6 Dit werkt perfect heb beeld op alle kanalen die binnen mijn abbo vallen. Dus heb van deze image een complete backup gemaakt en geinstalleerd op een Sagem die in nog een andere kamer staat. Ip nummer en CCcam config aangepast voor deze sagem en F regel toegevoegd bij Dreambox voor deze Sagem. Nu het probleem: Het beeld van de Sagem worden wel gedecodeerd maar gaat met schokken. Net alsof het antenne signeel te zwak is maar dit is het niet want als ik nokia en sagem omruil blijft het probleem alleen op de sagem ontvanger. Heb ook al de CCcam 2.0.2 in de sagem geprobeert maar krijg dan helemaal geen beeld. Wat zou ik eventueel nog kunnen proberen zodat ook de sagem een normaal beeld geeft. Iemand een idee?
DRG Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 controleer je ucodes eens. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
radioalbatros Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Geplaatst: 31 juli 2007 Het is opgelost DRG bedankt voor de tip dat het in de ucodes zat. Ik heb vanavond al diverse ucodes erin gehad en dan dbox telkens weer opnieuw opgestart. Maar telkens helemaal geen beeld meer met die andere ucodes. Totdat ik ergens las op een forum via google. "Change the UCode to 001A for Sagem " En dat werkte uiteindelijk. In de bijlage heb ik de ucodes bijgevoegd die nu werken bij mij voor eventueel een ander die ook dit zelfde probleem in de toekomst tegen komt. 1401626-ucodes.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen