Hellum Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 Heeft er iemand hier ervaring met eComstation ? het zou een verdere ontwikkeling zijn van OS/2 warp 4. dus ik wist niet waar het moest staan. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 Citaat: Heeft er iemand hier ervaring met eComstation ? het zou een verdere ontwikkeling zijn van OS/2 warp 4. dus ik wist niet waar het moest staan. MVG. Gerard Toevallig gisteren nog over gelezen op een ander Linux forum. Ik dacht dat OS/2 Warp al lang niet meer bestond maar blijkbaar is er dus nog eComstation enzo. voor zover ik weet gebruikt men dit vooral bij bepaalde dedicated systems zoals bijv. ATM (bankautomaten). je kan op Wikipedia of emcomstation dot com wel wat meer informatie vinden. het volgende staat oa. op hun website : Citaat: eComStation 1.2 nu in het Nederlands beschikbaar! eComStation is het besturingssysteem van vandaag! Het biedt u optimale prestaties, compatibiliteit, gebruiksgemak en een lage prijs. eComStation is gebaseerd en gebouwd op robuuste IBM technologie. Het is ontworpen om uw processor optimaal te benutten.Door de hoge efficiëntie van het besturingssysteem draait het uitermate goed op oudere hardware, maar ongeëvenaard op de systemen van vandaag. Naast hoge prestaties biedt eComStation uitstekende compatibiliteit met bijvoorbeeld DOS en Java. Daarnaast werkt eComStation probleem- loos samen met Windows, Linux en NetWare. Uw ADSL-, Kabel- of ISDN-internetverbinding deelt u veilig met maximaal 253 PC's door de ingebouwde firewall. En dat alles verpakt in een zeer gebruiksvriendelijke vormgeving. eComStation is volledig compatibel met OS/2 en kan uw bestaande OS/2 applicaties draaien!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen