Ga naar inhoud


Nieuwe handleiding Inverto .


Gast

Aanbevolen berichten

Als je daar op klikt, duurt het soms erg lang voordat er wat gebeurt, omdat eerst het bestand geladen wordt en vervolgens met acrobat reader geopend.

Op op te slaan kun je beter op de link rechtsklikken en "doel opslaan als" of "save target as", dan weet je tenminste waar je bent.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Grandioos !

 

Er staat bij dat ie in 't Duits is, maar is in het Nederlands.

Ik ben er blij mee, want het Programma ProjectX heeft wel z'n (Nederlandse) gebruiksaanwijzing nodig.

 

Tevens ben ik ook verheugd dat ons initiatief om destijds een aanvullende handleiding te maken nu een vervolg heeft gekregen in de vorm van deze handleiding.

Bedankt Harry!

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan:-) Vertalen is niet mijn vak dus commentaar is welkom. De schermdumps zijn wel van de Engelse versies. Mochten mensen problemen hebben met het vinden van de juiste versies van de software stuur even een persoonlijk bericht.

 

Grtz Harry aka Inverto

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hoi Rob.

Ik heb met je oude handleiding mijn net gekochte inverto keurig aan de praat gekregen inclusief draaibare schotel (usals)en uinicable aan de praat gekregen. vandaag echter viel er een stekker uit en was de tuner spanningloos. heb de stekker er weer ingedaan en ik kreeg een scherm voor de eerste keer installeren. Alle zenderlijsten waren leeg behalve de hoofdlijst. Het probleem is nu dat het apparaat blijf booten. Ik heb een geforceerde update binnengehaald met de stanby schakelaar in combinatie met de netschakelaar. Echter na opnieuw een reset blijf het ding booten.Ik krijg welliswaar een flits van een zender. maar daarna gelijk weer bootup.kortom het ding is nu al een uur aan het booten. Wat kan ik nu nog doen.

Gaarne je deskundige mening.

Mvg.

Eko lehmann (elehmann@orange.nl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

In ieder geval niet steeds late rebooten, dat kan niet goed zijn.

Dit probleem is mij volledig onbekend. Ik zou nogmaals proberen 30 sec spanningsloos en weer opstarten, maar eerst controleren of de antenne aansluitingen goed zijn (of deze gewoon losmaken).

Maar ik ben bang dat je naar je dealer terug moet.......

Succes en laat nog eens horen hoe het is afgelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Nog even een aanvulling: een steker die uit de muur valt, zat dus mechanisch niet goed. Mechanisch niet goed = elektrisch niet goed. Ik mag aannemen dat je zoiets basaals goed bekeken hebt?

 

Wat bij mij ook wel eens gebeurt: het stand-by knopje blijft weleens gedeeltelijk ingedrukt zitten. Dat geeft ook rare resultaten.

 

Je ziet het: je probleem laat ons niet los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Gast Invertist

De site is inmiddels vehuisd naar hier.

Het bekijken met FireFox gaat goed, met IE 7 & 8 zijn er problemen. Ik probeer die op te lossen, maar ik ben geen held in die dingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
De site is inmiddels vehuisd naar hier.
Het bekijken met FireFox gaat goed, met IE 7 & 8 zijn er problemen. Ik probeer die op te lossen, maar ik ben geen held in die dingen!

Misschien kan ik je helpen. Vertel me even welke problemen je hebt in PM, dan kijk ik even voor je. Ik ken de strijd der IE's...

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast Invertist
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Mooie site geworden Rob!
Petje af!

Dat wil ik even nuanceren:
1- dat heeft MiFi gedaan, niet ikke,
2- inhoudelijk is er niets veranderd: eigenlijk heb ik niet meer zoveel fut om alles weer bij te werken. De 7000 is toch zo'n beetje dood......


Mooi eendje trouwens........ wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Aan beide dan weer een petje af, het was wel even zoeken naar een familielid van je.

 

Ben je zelf met je site mee verhuisd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...