Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sedert gisterenavond ben ik, een entertaintmentpakket houder, NASN kwijt, heb hem er al vanaf gehad en opnieuw ingelezen, maar niks, nakkes, nada.

De andere zenders, uit hetzelfde pakket, doen het wel.

Zijn er nog meer entertaintmentpakkethouders deze zender kwijt, of weet iemand of deze is verhuisd?

Geplaatst:

Ik ben nog wat anders nagegaan en kwam hierbij tot de conclusie, dat de EPG het wel deed en hoe.

Hierdoor ben ik ertoe over gegaan, mijn smartcard te heractiveren en binnen 3 minuten was de zender terug.

Het is dus opgelost en dit topicje kan meteen weer worden gesloten.

Geplaatst:

ik heb ook geen beeld meer merk ik nu ineens. alle andere zenders doen het nog wel (toppakket). is er een frequentiewijziging?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:
Citaat:
Sedert gisterenavond ben ik, een entertaintmentpakket houder, NASN kwijt, heb hem er al vanaf gehad en opnieuw ingelezen, maar niks, nakkes, nada.
De andere zenders, uit hetzelfde pakket, doen het wel.

Zijn er nog meer entertaintmentpakkethouders deze zender kwijt, of weet iemand of deze is verhuisd?

Hallo René,

Ik heb ook het entertainment pakket en merk zojuist ook dat ik NASN niet meer heb.

Groet, Alfons
Geplaatst:

Ik heb sinds vorige week nu ook het entertainment pakket en bij mij werkt NASN op dit moment wel gewoon. Mijn kaartje staat nu trouwens op 30-09-2007.

Philips DSR8121PVR, Visiosat Bisat G3C (Astra 1-2-3), CDS Familie HD pakket

Geplaatst:

Hallo lui, ik heb nog even gekeken in de info en zie dat de TF nu op 30-9-2007 staat, dus na de heractivering.

Voor de heractivering stond hij nog op 30-8-2007.

Ik geloof alleen niet, dat dit de reden geweest is, dat de zender het niet meer deed. We zijn tenslotte nog maar 2-8-2007.

Geplaatst:

masar waarom doen alle andere zenders het wel en is het alleen nasn die geen beeld geeft?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen