Ga naar inhoud


[Strong] Sinds 3 dgn geen ned 1, 2, 3.


Gast ijsvogel

Aanbevolen berichten

Tja, ik heb nu de org firmware ingezet en opnieuw via internet geheractiveerd bij cd. Tot nu toe nog steeds verlopen card, ca 60 min gewacht.

 

Yes ruim een half uur later en de kaart is toch weer geactiveerd. Gelukkig.

 

Zal weer satt3.0 etc erin flashen en pathen.

 

Een vraag nog over de autoroll.

 

Kan ik de autoroll alleen gebruiken als de receiver wordt opgewaardeerd naar 3flash.

 

 

mvrgr Rob [color:"red"] Het is weer in orde bedankt [/color]

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Gerard, ik weet niet waar het aan ligt maar af en toe loopt die toch vast met het zappen. Vanochtend liep die tijdens het zappen na "info" te hebben gebruikt. Ik moest hem uit en weer aan zetten, daarna was het weer goed.

Gisteravond sprong die opeens van Ned2 naar kanaal99 (linksboven een "no signal" teken) en waren de kanalen ned1 en ned3 verdwenen, geen vermelding meer van de kanalen onder de "e"knop. Ik heb de receiver aan en uit moeten zetten en daarna was het weer goed. Ook werden alle kanalen weer vermeld. Vreemd niet.

 

Misschien heb je wat aan deze info of kun je erwat mee.

 

mvrgr. Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb globaal hetzelfde meegemaakt.

Ik had toen een breuk in mijn kabel

bij mijn LNB.

 

En zet, indien van toepassing, je

virtuele kaart even uit (menu 4, 0).

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Met hoeveel zekerheid kun je stellen dat er orginele firmware inmoet?????

De zekerheid nu is dat die niet is geheractiveerd door cd met sattr 3 etc.

mvrgr Rob


ik heb zowel met de 8000 als met de 8100 geen probleem met heractivatie
in alle 2 ontvangers zit sattracker 3.0
ik krijg hem alleen maar binnen wanneer hij op SBS6 staat

Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen ik heb hem weer geactiveerd maar het duurde alleen aanzienlijk langer dan de 60min die cd er voor uittrekt. Misschien lag het aan het mooie weer.......

 

Echter ik bleef problemen houden met ned1 of ned2 en ned3. Deze zenders vielen na een tijdje spontaan weg en ik kreeg ze niet terug. Het had niks te maken met het inschakelen van de voorkeurzenders.

 

Ik heb daarom in tegenstelling tot de vorige keer eerst de orginele firmware erin gezet en daarna satt3.0 etc.etc. Tot nu toe gaat het goed.

 

Misschien een puntje wat betreft de kanalenlijst. Deze is mooi verdeeld naar land/taal, dat is wel prettig. Helaas word op Kabel 1 SPIRIT ON??? uitgezonden en op SAT1 één of ander tellsel zender uitgezonden. Kan de originals nog niet vinden.

 

Tja dan,....wat kan ik zeggen van m'n andere topic dat op slot is gezet. Het ging mij niet om de sleutel, maar om meer kennis te verkrijgen over de mogelijkheden van de STRONG. Als dat dan toevallig samenvalt met sleutels invoeren kan ik daar ook niks aan doen. Sorry................. Maar als een auto niet meer wil starten en je wilt het zelf oplossen, moet je ook weten hoe alles functioneerd tot op het kloppende HART toe, om zo tot de oorzaak door te dringen. Van hier uit kun je naar de oplossing werken en/of aanpassen danwel tunen. Doe je dat niet dan blijf afhankelijk van garage's of dealer's.

 

mvrgr Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een doorgewinterde boardganger weet wanneer het topic

wellicht te ver gaat en waarschuwt daarvoor.

 

Wij kijken (ik praat even voor mezelf) of het een nieuwkomer betreft.

Want ik vind dat een nieuwkomer behoedt moet worden door ingewijden.

 

Dus jou treft geen blaam.

 

Je bent (nu nog) gezegend als het aan mij ligt.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...