napoli Geplaatst: 4 augustus 2007 Geplaatst: 4 augustus 2007 vraagje zijn deze nu fta of alleen met een kaart van canal+ te ontvangen
Gast Geplaatst: 4 augustus 2007 Geplaatst: 4 augustus 2007 Citaat: vraagje zijn deze nu fta of alleen met een kaart van canal+ te ontvangen FTV, dus zonder abbo maar met kaart.
napoli Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2007 nu heb ik op de camping een ontvanger staan deze is voor de fta en ik heb er zon zwarte kaart in van canal+ maar met deze kaart heb ik nooit iets gedaan dus ook niet betaald. wat ik bij c+ heb aangegeven ik vond het prima met de fta kanalen maar nu ned 123 erop zijn fta moet ik de kaart laten activeren dan. ik heb namelijk geen ned 123 hoewel de kaart er al in is vastgeroest in de ontvanger dan.
Hellum Geplaatst: 5 augustus 2007 Geplaatst: 5 augustus 2007 Citaat: dus ook niet betaald en dat is het probleem (FTA kan altijd ontvangen worden, ook met een oude seca 1 kaart), dan is die waarschijnlijk geblokkeerd, je kunt er dan best acher aan bellen en vragen, de kans is dat je dan wel wat moet betalen. of je moet hem eerst proberen te activeren via het internet MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen