Ga naar inhoud


bestand op usb hd omzetten naar normaal


alexn70

Aanbevolen berichten

ik heb de gebruiksaanwijzing van rob doorgelezen en helaas ben ik anti duitse taal.

welk progje met een exe oid kan je gebruiken om je 0-bestand te converteren.

ik las iets van project-x maar dat werkte met java script ofzo.

heeft er iemand een betere/andere oplossing?

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het bestand is een *.TS bestand. Op de meeste PC's is dat zonder meer af te spelen. Je kunt het eventueel hernoemen naar *.MPG.

Eventueel kan je MPEG streamclip gebruiken voor conversie.

Voorwaarde is wel, dat tijdens de opname het opnemen van Audio- & Ondertiteling op Aan stond.

Ik heb het niet allemaal meer nagelezen, maar volgens mij staat e.e.a. ook in onze handleiding (in het Nederlands).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem omgezet naar mpg.maar dan heb ik beeld wat wel 2 tot 3 keer zo snel is.

moet ik dit dan nog converteren met mpegdecoder ofzo?

ik weet ook niet welke codecs ik dan nodig heb.

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff gedownloaded..en ff een test opname gedaan.hij leest de 0-bestanden niet meteen.wil het liefst pva bestanden hebben die ik dus niet heb.

bestand omgezet naar mpg..en bij beide types krijg ik ILLEGAL STREAM>>????????

wat doe ik fout?

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik voor de Inverto mpeg Streamclip te downloaden voor Mac & PC via www.squared5.com

Heb je opnames van niet FTA zenders (CDS, TVV, enz.) dan kan je die na decodering door de Inverto dan met je USB stick overbrengen naar dit programma. Hernoem de extensie dan *.ts

Heb je opnames van FTA TV zenders, dan dien je de bestanden te hernoemen naar *.vid

Heb je opnames van FTA Radio zenders, dan dien je de bestanden te hernoemen naar *. aud.

Zo werkt 't bij mij in ieder geval perfect.

 

Veel succes.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...