Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Humax HDCI-2000 ontvanger.

In mijn onwetendheid ging ik er van uit dat mijn Aston cam 1.05 met mijn originele canalplus card zou werken in deze ontvanger. Helaas is dit niet het geval. Ik ben er inmiddels achter dat eea wel werkt met een canalplus cam.

Doe ik er verstandig aan om een originele canalplus cam te kopen of kan ik beter een andere cam nemen?

Wie heeft hiermee al ervaring?

Bij voorbaat dank.

Geplaatst:

bij mij werkt de 1.05 wel mits hij in het onderste slot zit.

firmware van humax versie 11

Geplaatst:

Bedankt Satbird voor de info.

Ik heb de cam in het onderste slot gedaan. Krijg helaas alleen beeld als ik de smartcard diverse keren eruit en er weer in duw. Als hij dan werkt kan ik zappen in de "hollanders" en blijf ik beeld houden. Echter wanneer de tuner op standby gaat is het feest weer over en moet ik de card er weer diverse keren uit/insteken. Ik heb de contacten van de card al schoon gemaakt met een inktgum echter nog niet het gewenste resultaat. Moet verder gaan zoeken. Had geen cam-problemen met de oude 5400. oh ja mijn firmware is versie 13 (origineel af fabriek).

Geplaatst:
Citaat:
Oke Realmax,

Heb je zelf ook een Humax HD? Heb je deze cam's daarin zitten?

Ik heb zelf een humax 2000 en een humax 1000 en een emu-box en de humax 5400.
Wat betreft voor de 2000 werkt perfect met de diablo en zeker met alle extra's erbij.

groetjes,

Richard
Geplaatst:

ik heb ook een humax met diablo wireless set en de kaart werkt ook perfect op de Humax 2000,nu met de versie 2.0.6 zou er een klein au update probleem zijn,

zou opgelost worden in de 2.0.7 versie.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen