Ga naar inhoud


[200s] Welke enigma versie is de beste.


espresso

Aanbevolen berichten

Ik heb hier op mijn mutant 200s al verschillende enigma's gehad en tot op heden heb ik geen echt goed draaiende enigma's gehad. Met name teletekst geeft problemen en de diseqc sturing op een technisat multytenne geeft vaak problemen.

Tot nu toe heb ik met de oude SF-team de beste resultaten, maar misschien doe ik hier iets verkeerd. Bij de AB-sat enigma gaat de ontvanger heel raar doen als ik de diseqc instellingen wil doen. En de teletekst van de PLi draait ook slecht, gaat hier b.v. niet naar de gekozen pagina. Wie heeft er een tip.

Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Stick to SF-Team.

 

De laatste SF team werkt goed met Disecq (multi-LNB) op een draaibare schotel diverselnb's op multi-switch wv. lnb-0 de signalen stuurt voor de Rotor.

 

Belangrijkste tip is wellicht dat als de motor draait je moet wachten tot ie uitgedraaid is alvorens weer kanalen te kiezen, anders wilt ie wel eens buggy zijn, maar ik heb SF team nu de laatste maand niet meer hoeven te rebooten.

 

Ook met T-txt geen problemen buiten het feit dat het even duurt om de pagina's binnen te halen omdat ik de Txt cache uit heb staan om het geheugen te sparen. Dit is ook de aanbevolen instelling van de ontwikkelaars van SF Team.

 

Andere enigma's heb ik niet getest, op mijn nu inmiddels verkochte Dreambox 7000 had ik wel Pli draaien, maar ik ben tevreden met SF team. SF team is stabieler dan Pli op de dreambox was. Het niet snel door de video opnamen kunnen lopen met de > toets, zoals bij Pli wel mogelijk is, vind ik het enigste gemis, maar voor mij geen reden om nu te switchen.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...