Gast Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 Hallo, ik heb hier een Pioneer ontvanger staan(DBR-S120NL), en hij geeft het beeld niet goed weer. Bij sommige zenders doet hij het wel, maar bij andere zenders mist aan de zijkant een strook beeld(hij vult wel de hele tv maar die strook is er gewoon niet). De instellingen van de tv zijn goed, heb al verschillende beeld-formaten geprobeerd. Nu hoorde ik dat er nieuwe firmware op de ontvanger moet. Via google ben ik bij jullie site uitgekomen, waar ook vanalles over firmware e.d. opstaat. Vol goeie moed ben ik begonnen met lezen, maar ik werd er niet veel wijzer van... Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen? Dus, met welk programma, via serieel of parralel en welke firmware? Alvast bedankt, Erwin
dunhans Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 Deze al wat oudere satellietontvangers hebben géén letterbox weergave en geven een 16/9 uitzending niet goed weer op een gewone 4/3 tv. Op een breedbeeld-tv heb je wel een goede beeldverhouding, als je de sat-ontvanger op 16/9 instelt en een goede scartkabel gebruikt. De breedbeeldtv krijgt een signaaltje door de scartkabel en schakelt over op 16/9. Groeten dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Garagebox Geplaatst: 7 augustus 2007 Geplaatst: 7 augustus 2007 En als je nog steeds je firmware wil upgraden is een goede start de sticky van Satori eens door te nemen. Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen