freak Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 ok ik heb hem werkend poort 8888 veranderd als ik bvn bekijk perfect maar zodra ik bijv naar ned 123 ga krijg ik freezes
Gast satpiet 200 Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 draai mooi nu ook op Internet Explorer keurig goed werk >>let wel op bij pli geen zapstream aan vinken in de box <<
freak Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 ok na een herstart werkt hij zonder freezes alleen soms opent hij wel maar soms ook niet ongeveer 50% 50%
Gast M4RTiN Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Hey jongens, nog een ideetje Ik zal eens proberen door middel van Ajax het zappen te versnellen (het niet herladen van de pagina met de zenders) Groeten Martin
Yoran Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Hoe zit dat met de pda dan precies? Is daar dan ook een vlc plugin voor? My DM7025 is MiLo-powered
marcel9 Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Martin, Top ! Ik ga hem weer installeren, zeer waardevolle tool... waarmee ik menigmaal vanuit een saai hotel in the middle of nowhere eens even naar de box kan kijken... Marcel.
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Ik krijg hem niet aan de praat.. Het is voor mij ook lang geleden. Ik heb windows 2003 server met IIS en php. Als ik de pagina open dan zie ik alles, en als ik op "go" klik rechtsboven dan krijg ik dit te zien en hier blijft hij ook op : Changing Stream, setting up VLC server Op de server zie ik niet dat hij vlc.exe opstart in de task manager. Ik heb process.exe op de c:\ en links heb ik in c:\links. Wat vergeet ik of wat doe ik verkeerd?
Gast M4RTiN Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Weet je zeker dat het werkt met IIS? windows test ik zelden en IIS al helemaal nooit getest. Ik kan daar niet in helpen...
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Ja, ik heb het een tijdje gebruikt met IIS.. Daarna maanden niet meer gebruikt en nu de nieuwe versie er is wou ik het even testen. Maar ook de oude werkt niet meer.. dus er zal wel iets veranderd zijn hier.. Jammer dan! keep up the good work.
Gast M4RTiN Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 misschien dat je iets in de logboeken van IIS kan terugvinden ?
TheMystery Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Deze werkt nu ook goed in internet explorer alleen het volgende plaatje mist in de map gfx: subserv.png VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Gast teo1966 Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 ben hier ook aan het testen en aan het proberen met een xp pro sp2 ,firefox en een 7025 met een lt image als ik op http://localhost/ druk krijg ik een settings scherm ik druk op go en krijg deze melding( Changing Stream, setting up VLC server) maar er verandert niks verschillende instellingen geprobeerd als ik vlc player open dan krijg ik deze melding (Unable to open 'http://xxx.xxx.113.203:8888') en als ik het ip adres intern maak dan krijg ik deze melding (Unable to open 'http://192.168.1.72:8888') en dit zijn mijn instellingen Re-stream-1.05-beta <?php /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // // Dreambox-ReStream tool by M4RTiN (m4rtin@m4rtin.dnsalias.net) // // You can add as many dreambox settings as you want, // dont forget the line $i++; for each dreambox // $i++; $config[$i]['dreamboxname'] = "7025"; $config[$i]['dreamboxip'] = "192.168.1.75"; $config[$i]['dreamboxusername'] = "root"; $config[$i]['dreamboxpassword'] = "dreambox"; $config[$i]['dreambox_enigma_version'] = "2"; $config[$i]['streamprotocol'] = "udp"; // Choose either: http or udp (udp is probably only for 7025 use only) ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // VLC network configuration & Linux user $config['vlc_lan_hostnameip'] = "192.168.1.72"; $config['vlc_lan_streamingport'] = "8888"; //Intranet streaming port $config['vlc_rtsp_controlport'] = "8889"; ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Match these with your router, with the appropriate portmapping! $config['vlc_wan_hostnameip'] = "192.168.1.72"; // internet IP $config['vlc_wan_streamingport'] = "8888"; // Internet streaming port ?> iemand een idee ?????
TheMystery Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 heb je wel een wachtwoord op je dream staan standaard staat deze er niet op namelijk VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Gast M4RTiN Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 probeer eens http als streammethode in de settings.php kan zijn dat dat nog niet goed werkt.
Gast teo1966 Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Origineel bericht van: TheMystery heb je wel een wachtwoord op je dream staan standaard staat deze er niet op namelijk de inlog regel en de wachtwoord regel (compleet)kan ik deze verwijderen of moet ik de inlognaam en wachtwoord verwijderen ????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen