Ga naar inhoud


[all] Nieuw: Dreambox Re-Stream project!


Gast M4RTiN

Aanbevolen berichten

Vermoed ook dat er iets in de enigma2 webinterface is gewijzigd.

 

In eerste instantie kreeg ik een javascript foutmelding op deze regel:

Code:
bouqets = new Array("1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.dbe00.tv" ORDER BY bouquet","Canal Digitaal","1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.dbe02.tv" ORDER BY bouquet","TV Vlaanderen","1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.dbe04.tv" ORDER BY bouquet","Sky UK","1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.dbe01.tv" ORDER BY bouquet","Canal Digitaal Regionaal","1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.dbe06.tv" ORDER BY bouquet","Premiere 19°E","1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.dbe07.tv" ORDER BY bouquet","Canal+ 19°E","1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.dbe08.tv" ORDER BY bouquet","Sky Italia 13°E","1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.dbe0c.tv" ORDER BY bouquet","Digital + 19°E","1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.favourites.tv" ORDER BY bouquet","Favourites (TV)");

 

Nadat ik in de php code had gezorgd dat de dubbel-quotes om "userbouquet.favourites.tv" single-quotes werden, was de foutmelding weg.

 

Maar de channels arrays worden nu nog niet goed geinitialiseerd. De bij mij nu gegeneerde URL geeft een "leeg" xml document terug:

 

Ik heb echter nog geen tijd (gehad) om dat verder uit te zoeken.

 

Gr. Raymond

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja ik wou eigenlijk eerst wat meer debugging erin maken voor mensen met windows waarbij het starten van VLC niet werkt, maar ik kan natuurlijk al eerder een versie online zetten met dit ajax, het zappen gaat echt stukken sneller!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ajax zappen werkt heel goed vind ik, ben nu bezig met een andere opstart code voor een windows server, met wat debugging erbij waar het mis kan gaan.

 

Ik wil een ander soort debug venstertje maken met ajax die de log van vlc netjes kan laten zien. Dan ben je er in no-time uit waar het mis gaat!

 

Verder heb ik mn Nokia N95 binnen, dus ik ga ook verder met de mobiele pagina's

 

================================================================

 

Owja als iemand me even een inlog kan mailen/PM'em van een Enigma 2 dreambox, zodat ik die via internet kan bereiken. Zal ik direct weer even de zenderlijsten werkend maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de nieuwe code lijkt het starten op een windows server goed te werken. Vreemd genoeg gister niet, maar ik test het vandaag (na een reboot van windows) En nu werkt het opeens wel, ik blijf windows maar een raar iets vinden :P

 

Nog een paar dingetjes en de 1.06 beta gaat online.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeej jongens versie 1.06 beta staat online:

 

Download: http://www.m4rtin.nl/re-stream/index.php?page=download

 

Veranderingen zijn nogal veel onder de kap:

- De meeste bewerkingen gaan nu via Ajax, dit houdt in snel zappen, en geen reloads van de pagina meer!

- Enigma 2 zenderlijsten zou weer moeten werken

- Windows server moet ook weer werken!

- PDA interface kan nu ook zappen

 

Opmerkingen:

 

VLC zal nu een logboek aanmaken, dus dit is zeer handig voor de windows gebruikers omdat deze het in het verleden niet werkend kregen. Als je wampserver gebruikt zal het logboek verschijnen in: C:\wamp\Apache2\vlc-log.txt, hierin kun je onderaan de laatste meldingen lezen van VLC, het heeft mij ook geholpen de zaak te debuggen!

 

Getest met:

 

(Enigma 2 extern houdt in dat ik zelf geen enigma 2 dreambox heb, kon alleen zenders testen, niet streamen)

 

Firefox op linux server met Enigma 1 intern, Enigma 2 extern

Firefox op windows server (wampserver) met Enigma 1 intern, Enigma 2 extern

 

Mijn internet explorer loopt vast, als daar nog bugs in zitten hoor ik dat wel, dan moet je gewoon ff tijdelijk firefox downloaden.

 

Door al die ajax dingen kunnen er natuurlijk nieuwe bugs in zitten, maar hier draait het geheel als een tierelier, en zeer snel ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb r1.06 draaien met de dm7025. channel list is beschikbaar en streamen dreigt te gaan werken . Beeld en geluid stotteren behoorlijk .

Het leuke met de 7025 is wanneer je met twee tuners werkt , dat de familie geen last heeft wanneer je met re-stream aan het zappen bent smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, lukt nog niet met m'n DM800.

Krijg wel keurig de zenderlijst te zien, maar als ik een andere zender kies gebeurt er niets. DM800 zapt zelfs niet naar het gekozen kanaal. Krijg wel een schermpje maar daar staat "no video". Zowel op 2003 server met IIS als op XP met Wamp hetzelfde resultaat. Heb PLI in de DM800.

Iemand suggesties ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hvdb
Helaas, lukt nog niet met m'n DM800.
Krijg wel keurig de zenderlijst te zien, maar als ik een andere zender kies gebeurt er niets. DM800 zapt zelfs niet naar het gekozen kanaal. Krijg wel een schermpje maar daar staat "no video". Zowel op 2003 server met IIS als op XP met Wamp hetzelfde resultaat. Heb PLI in de DM800.
Iemand suggesties ??


Zelfde hier met een DM800. Ik krijg (en dat is al een hele vooruitgang!!) nu inderdaad wel een zenderlijst, maar het blijft bij no video.

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier bij de 800 wel een zenderlijst (bouquetten en zenders) maar geen beeld. Box zapt ook niet na wijzigen kanaal van re-stream.

 

Op de 7000 krijg ik nu alleen nog maar bouquetten en geen kanalen meer? Trouwens wel beeld. Kan dus alleen niet zappen?

DM 800 + 7000 + 500S + 500C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...