Ga naar inhoud


[all] Nieuw: Dreambox Re-Stream project!


Gast M4RTiN

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: M4RTiN
Wat je kan testen is het volgende:

Als je van zender bent geschakeld, druk je op het ronde knopje met de uitroepteken. Dan verschijnt er een debug veld.

Kopieëer de *gehele* code als 1 opdrachtregel op de server en doe daarna start > uitvoeren > cmd en plak daarna de opdrachtregel. Daarna kan je zien wat er mis zou kunnen gaan (als je het goed doet).


Na dat ik dit geprobeerd had kreeg ik inderdaad een error code.

dreamstreamzs5.jpg

Toen nog een beetje gezocht en ik denk dat me poortforwaring verkeerd stond.

Toen deze aangepast.

Ik had eerst 8888 van de server naar 80 gelinkt

dreamstream2cm3.jpg

nu dus 8888 van naar dreambox en 80 naar server

Wanneer ik nu de pagina open op de zelfde wijze open krijg ik geen debug notes meer :S

Maar ook geen beeld frown , heb je misschien nog een hint voor me smile

Dreambox 7000 (Pli Jade3) HenkSat user smile

Dreambox 800HD (Pli Jade3)

Hauppauge WinTV Nova HD S2 (DVBViewer Pro)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zie in je error code ook staan "recv failed" dat krijg ik altijd als mijn dreambox 600 op tilt is, een hardwarematige reboot is dan de oplossing en opnieuw proberen maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mauce,

 

Het mobiele script zal nog worden gemaakt. Dus houdt het script in de gaten. Het VLC process kan worden stopgezet door op stop te drukken. Daarna zal er een melding worden gegeven dat de browser veilig kan worden afgesloten. Ik zal dit laatste nog eens verder uitwerken dat het wel *moet* worden afgesloten, volgens mij kun je dit afvangen met javascript onclose() o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M4RTiN
Dat laatste probleem ligt hoogstwaarschijnlijk inderdaad aan een videokaart driver. Je kan je lokale VLC eens veranderen van beeldscherm modus. Bij mij: Start > Programma's > Videolan > Quick settings > Video > en kies dan je instelling.

Wie weet helpt dat, ik kan er qua code van restream i.i.g. niets aan doen.


Alle opties getest, helaas geen succes. Ik blijf wel op de Windows versie draaien met Firefox, dan werkt het prima. Bedankt voor alle moeite!

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi Frenky! ik ben er van overtuigd dat deze versie bij de meeste wel draait! Je dreambox moet gewoon ff in goede staat zijn en alle settings moeten kloppen met de eventuele portmappingen als je naar buiten wilt streamen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

met iis werkt deze versie nog niet, krijg wel loading bouqettes maar daarna laat hij deze niet zien

 

edit: de volgende foutmelding staat er in het zwart daarom viel het me niet eerder op:

Code:
 Notice: Undefined variable: request in C:\Inetpub\wwwroot\restream\getservices.php on line 6 PHP Notice: Undefined variable: request in C:\Inetpub\wwwroot\restream\getservices.php on line 22 PHP Notice: Undefined variable: switch in C:\Inetpub\wwwroot\restream\getservices.php on line 60 PHP Notice: Undefined variable: request in C:\Inetpub\wwwroot\restream\getservices.php on line 118  

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

IIS heb ik niet, kan het niet in testen, maar die Notice meldingen zijn geen error's maar gewoon waarschuwingen dat er "slordig" wordt gescript. Dat zou niet uit hoeven te maken.

 

Je kan die meldingen uitzetten in je php.ini file trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcel de wilde
Bij mij laad hij ook eerst alleen de bouqets op wampserver maar als je van bouqet veranderd dus eerst bv vlaanderen en dan weer canal digitaal dan laadt hij wel de zenderlijst

Dat doet die onder Linux ook. Martin gaat dat waarschijnlijk in een volgende versie aanpassen.

Goed werk!

formerly known as GJAman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M4RTiN
IIS heb ik niet, kan het niet in testen, maar die Notice meldingen zijn geen error's maar gewoon waarschuwingen dat er "slordig" wordt gescript. Dat zou niet uit hoeven te maken.

Je kan die meldingen uitzetten in je php.ini file trouwens!


Weet je toevallig welke optie dit in de php.ini is, dan test ik dat eens.

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker:

 

Edit your php.ini, find this line

 

;error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE

 

and uncomment it like this

 

error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...