blitzteam Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen, daarom bij deze. De chip op een Prem. kaart zit deze op een andere plaats dan bv op een canal dig kaart Ik heb nl een receiver ( philips dsr 2010 prem geeignet )die herkent geen canal dig kaart. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
DeBeek Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Zit op dezelfde plaats. alleen tuner is niet geschikt voor Seca . deze tuner werkt alleen met Nagra.
Fredo Geplaatst: 10 augustus 2007 Geplaatst: 10 augustus 2007 Citaat: Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen, daarom bij deze. De chip op een Prem. kaart zit deze op een andere plaats dan bv op een canal dig kaart Ik heb nl een receiver ( philips dsr 2010 prem geeignet )die herkent geen canal dig kaart. dan moet hij met deze kaart mooi wel werken alleen je moet de code die in de envelope zit die er bij hoort gebruiken om hem weer actief te maken Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen