Hasselt Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Hallo, Ik heb mijn laptop met een "crosskabel" netwerkkabel verbonden met een dreambox 7000 om te communiceren. Dit werkt uitstekend, en kan gewoon communiceren met de dreambox. Is het ook mogelijk om te downloaden bvb. kanalenlijsten via het wireless signaal van de laptop ? Ik ben zelf al een dag bezig om het bedrade signaal vanaf de dreambox, intern via mijn netwerkkaart in de laptop door te koppelen via wireless in de laptop. Zodat als ik de dreambox aansluit (bedraad) aan de laptop ook kan downloaden. Ik kom helaas wat netwerkkennis te kort helaas.
Ome Merde Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 je moet internet delen aanzetten op je laptop. vervolgens vul je op de dreambox achter "gateway" het IP-adres van je laptop in. dan zou het moeten werken. LAN werkt al, zo werkt WAN (internet) in principe ook. merDe deze ruimte is te huur
Hasselt Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2007 Kan dicht, heb nu een wds verbinding.
Aanbevolen berichten