whitepops Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Momenteel ben ik de markt (Philips, Sony, Sharp enz..) aan het afschuimen voor de aankoop van een goede HDTV. Zijn er bepaalde punten waar ik het best op let? 1-hoge contrastwaarde kiezen 2-zo klein mogelijke beeldsnelheid 3-hoge lichtopbrengst 4-LCD
Gast Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik zag vorige week toch een mooie van Panasonic een 50 " plasma welke toen werd aangestuurd door een Sony Blue ray speler.Ice Age werd afgespeeld en dat beeld was echt super.
matthew_be_wvl Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Eén raad, probeer toch nog iets anders te zien dan tekenfilms als je gaat kijken in een winkel. Neem zelf een dvd mee uit je eigen collectie om te zien hoe die er uit ziet. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Daar heb je gelijk in maar ik keek eigenlijk alleen maar uit nieuwsgierigheid. 3400 euro voor een tv en dan nog eens een blueray speler van zo een 1100 euro zo veel geld heb ik er niet voor over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen