SalimRMAF Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Hallo, Ik heb een decoder met 2 CAM-plekjes, waarvan ik er een wil vullen met een Canal Digitaal Smartcard. Ik heb dus een Canal Digital Smartcard nodig, en een CAM-module. Nou kun je op www.canaldigitaal.nl het pakket kopen van 138 Euro. Daaronder staat: ICM Basispakket. http://***geen-reclame***.nl/article.asp?articleId=15434 Nu wil ik weten, of ik voor de basis niets hoef te betalen omdat ik de smartkaart al heb gekocht voor 135 Euro. Wie kan me meer info geven? Bedankt. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
vincent1971 Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 jawel basis abbo moet je maandelijks voor betalen. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
W3ird_N3rd Geplaatst: 9 augustus 2007 Geplaatst: 9 augustus 2007 Bij een webshop betaal je rond de 55 euro voor de Canal Digitaal CAM en 69 euro voor de smartcard. Dat is samen 124 euro. Ik ken een winkel waar je deze producten ook samen kan kopen voor 119 euro. Ik heb ze zelf apart besteld, toen kreeg ik 2 inschrijfformulieren. Op het ene formulier (bij de CAM) kreeg ik 3 maanden gratis basispakket of 3 maanden korting op hogere pakketten en kon ik geen settopbox kiezen. Op het andere (bij de smartcard) kon ik geloof ik wel settopbox kiezen, was basispakket de normale prijs en kreeg ik 6 maanden korting op het familie-, entertainment-, en toppakket. Heb uiteindelijk gekozen voor 3 maanden gratis. Deze actie is nog steeds geldig zo te zien. De Canal Digitaal CAM werkt overigens in lang niet alle ontvangers (hoewel de laatste software update daar wel wat verbetering in heeft gebracht), je wilt dus misschien ook nog even weten of de CAM in jouw ontvanger werkt en misschien een Matrix, Aston of andere CAM overwegen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
SalimRMAF Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2007 Er staat gelukkig dat het abbonement 12 maanden lang verplicht is, wat neerkomt op zo'n 90 Euro voor het abbonement, en 135 euro voor de CAM+card. De ontvanger die ik heb is de Duitse Golden Interstar 8005 CI Premium. Ik denk persoonlijk wel dat het gaat werken. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
W3ird_N3rd Geplaatst: 9 augustus 2007 Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik heb een Golden Interstar dual PVR gehad, de CDS CAM (nog wel met de oude software toen) gaf daarop blokjes. Met de nieuwe software durf ik het niet te zeggen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen