gerritvogels2 Geplaatst: 10 augustus 2007 Geplaatst: 10 augustus 2007 Vandaag de TT buget S2 3200 + Ci gekregen. De driver wordt geinstaleerd maar er komt de melding dat hij niet voldoet aan het windows logo? setup vanaf de cd geeft vanaf het begin een foutmelding. er komt te staan apparaat staart niet code 10 iemand een idee? Even een aanvulling. Als ik op de bijgeleverde cdrom op setup.exe klik geeft mijn pc aan, "In setup.ece is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. U was bezig met een bewerking, deze gegevens zijn mogelijk verloren. In apparaten beheer staat een geel vraagteken bij de TT kaart Wie kan mij raad geven? Ik heb xp profesional op mijn pc draaien. Gerrit
sevensheaven Geplaatst: 10 augustus 2007 Geplaatst: 10 augustus 2007 probeer die setup van de cd eens in de compableiteits mode van win 98 uit te voeren...wie weet Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
gerritvogels2 Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2007 Inmiddels beeld en geluid, maar ga ik naar een Hd zender, stopt alles ermee. Intern geheugen is 2GB en mijn processor is en AMD 3200 is dit te weinig? Math
Gast Geplaatst: 10 augustus 2007 Geplaatst: 10 augustus 2007 even controleren of je de juiste decoder voor HD (mpeg4 en mpeg2) hebt ingesteld. Verder is het wel zo dat HD beelden, zeker in MPEG4, heel veel van je gafische kaart vraagt en ook van je processor...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen