Ga naar inhoud


Waarom formatteren?


Gast LoveSat

Aanbevolen berichten

Bij 214.40 schrijven onze "vrienden" van FTA:

 

Download beschikbaar op de satelliet: V1.4 rev. 214.040

Belangrijk:

In verband met ingrijpende wijzigingen in deze software adviseren wij u om de ontvanger volledig terug te zetten in fabrieksinstellingen en de harde schijf te formatteren!

 

Waarom zou er geformateerd moeten worden? Heb dit zelf niet gedaan en ben dit voorlopig ook niet van plan (staan teveel opnames op). Wat kunnen de gevolgen zijn van niet formateren?

Link naar reactie
Delen op andere sites


nou het verklaart mij genoeg.ik deed idd een format hd en was 48 procent aan films kwijt.

na de laatste update weer series opgenomen en die werden na 31 opname niet gedecodeerd op 1 aug.oftwel zwart beeld!!

 

schone lei bij mij: versie 1.2 en dan de versie 1.4

nu is mn laatste probleemkwestie veholpen:

2 series met handgeschakelde planner ingesteld en allebei staan ze achter elkaar op de hd!

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry verkeerde woordkeuze.

ik had de nieuwste update en deed fabrieksinstellingen.dus ook format hd.

stond er niet bij stil dat ik dus ook echt alles kwijt was..duhhhhhhh....gewoon een van mn stomste acties.

maar zelfs met mn format bleef de nieuwste update klooien bij mij.

nadat ik de allereerste firmware er op deed en daarna de nieuwste...almost perfect....

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...