Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een duallnb geplaatst maar krijg op astra 3 geen regionale zenders te zien. Als ik in de lijst kijk zie ik wel de regionale zenders op astra 1 maar ik zie verder geen regionale zenders op astra 3 wel andere zenders. Ik had ik mijn lijst ook hotbird staan en daar ziet hij hook zenders maar heb geen lnb voor hotbird geplaatst alleen maar voor astra 1 en 2.

Geplaatst:

ik denk dat je de lnb verkeerd hebt gemonteerd als je schotel op astra 19.2 stond dan moet deze duo lnb met de astra 19.2 in de houder en 23.5 links (als je in de schotel kijkt)

gr.Vmax

Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1

Geplaatst:

Bij het kanalen zoeken, moet je de Hotbird satelliet verwijderen en de Astra3 toevoegen Dan laten scannen met twee satellieten geselecteerd: dus Astra 1 en 3.

Als hij klaar is met scannen staan de Hotbird kanalen er nog wel bij, maar zijn niet oproepbaar, hij slaat ze over. Astra 3 scannen duurt héél erg lang en gaat ontzettend langzaam. Anders gewoon 's avonds laten scannen en de hele nacht laten doen. De volgende morgen zitten de regionalen er wel bij. Suc6, dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen