Ga naar inhoud


[Pioneer] update pi0neer s110nl part 2


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Yes!! we gaan gewoon weer verder, heb ook een humax laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 maar om nu de pioneer de deur uit te schoppen nee!!! Gaan gewoon weer verder met de hobby wink.gif" border="0wink.gif" border="0 <BR>net zolang tot we wel de K en de Taq kanalen kunnen kijken tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0 <BR>groeten,<BR>Sjaak<P>p.s. thanks D-fend 2K voor het online zetten van de soft

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben de software geprobeerd maar we krijgen elke keer NG i.p.v. ok wat voor probleem heb je dan??!! heeft iemand anders de software al geprobeerd??<P>Groeten van De Admirals helaas gaan we naar huis, maar see you next year 2002 smile.gif" border="0wink.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelfde probleem als admirals.<BR>Er gebeurt wel iets want alle kanalen zijn gewist. Ook NG.<BR>Dat wordt weer 999 keer kanalen inprogrammeren.<BR>Ik hoor graag wat de oplossing is. Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt het niet, ik krijg steeds foutmeldingen over verkeerde rom adressen. Ps de zenders van een pioneer 100 worden gewist, zodra je k2002 doorverbind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

legt het nou aan mijn pioneer 210 dat hij na elke 10 seconden zegt "steek kaart in" of heb ik mijn kaartje verkeerd geprogt?<P>Ik heb een duck file aangepast die eerst goed werkte afgelopen maand ging het wel goed alleen heb sinds vandaag weer probleempjes alleen met c+ niet met de gewone zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nl alias Dr Diq hier,<P>Heb voor de hobby maar een zitter rommelen.<BR>Heb al maanden een Hummie 5400 ( Naar alle tevredenheid! ) Ik heb de Plips maar weer eens uit de kast getrokken om het probleem zelf te zien! Ben er ook achter waarom het updaten van Eeprom files niet werkt! Het probleem zit in de Pic file. <BR>Als je het juiste file niet kan vinden, Stuur me dan even een meeltje, dan stuur ik wel wat terug Pikkie en Prommetje upgedate met de augustus sleuteltjes! <P>Met veel dank aan Anaal+ ( En freekie natuurlijk ) <P>Mijn meel adres is dj@zijnthuis.nl<BR>Ik hoort het wel, Dag dag.......NL read.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...