Ga naar inhoud


[Pioneer] update pi0neer s110nl part 2


Gast

Aanbevolen berichten

hoi,<BR>ik lees veel over de update software voor de pioneer maar nog niemand die het geprobeert heeft mocht er iemand zijn zou het fijn zijn om te weten of het werkt<BR>gr falonso

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Heb het volgende geprobeerd!!!<BR>SET UP OF P.C <BR>After installing download program and software files in one directory follow next steps. <BR>Run GGF1367.EXE program and from MAIN MENU select BCT-1430 then MAKE CHECK_STEP <BR>P.C then displays Step_file exists!!! <BR>make step_file (y/n)? <BR>Select y to go to STEP COMMAND MENU. <BR>Use arrow keys across and down to go to STEP 31: Application DownLoad and press enter key. <BR>You should now see at bottom of display STEP 31 <BR>Press F10 key to exit from this menu back to MAIN MENU. <BR>Select IRD CHECK to go to program. <BR>If selected correct you will se at top left of display in program the following <BR>BCT1430/NYXK <BR>STEP:030 <BR>Application DownLoad <BR>NOTE: ( Slight bug in program, should be STEP 31 but shows as 030 ). <BR>PROCEDURE TO APPLICATION DOWNLOAD <BR>1. Connect Parallel (LPT1)+ RS232(COM1) + A.C Cord to IRD. Also connect scart cable from top scart of IRD to TV scart. <BR>2. Attach Shorting probe from K2002 test pin to IRD chassis (short TP to gnd). <BR>3. Switch Power switch ON - IRD display shows DL then Dlo is displayed. <BR>AFTER IRD DISPLAY SHOWS DLo <BR>do following procedures; <BR>4. Remove shorting link from K2002. <BR>5. Press keyboard return key <P> HIER GAAT 'T DUS FOUT <BR>ik krijg steeds de melding rom destination ng!!!!! <P>- P.C display shows arrows as d/load continues. <BR>6. After approx 75 seconds d/load completes. - P.C monitor displays 'OK' <BR>7. Switch off power button on IRD <BR>8. Switch power on - Display lights. <BR>9. Press KEY - Display lights brighter. Also Poland menu should display on T.V if Scart cable is connected to IRD. <P>Het probleem zit 'm in de parralel poort schijnt.....????<P>sjaak <BR>Iemand nog ideen?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mede hobbyistten,<P>Ik ben vanmiddag ook een paar uur bezig geweest om de spaansesoft er in te krijgen, maar ik krijg ook steeds een foutmelding: Status: RS232C communication error NG<BR> misschien iemand een oplossing????<P>Henri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een mailtje weggedaan naar de maker van de page (bovenaan deze tropic staat de url) en kreeg gelijk een mailtje terug met:<BR>You have bad COM1 connection. maar mijn programmer werkt wel met de zelfde com1 kabel??<P>Henri<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook de rs232 foutmelding, als de receiver nog niet in "servicemode" staat(k2002). Maar bij mij blijft met programma ook nog steeds hangen op ROM DESTINATION NG!<P>Iemand nog een idee?<P>PS hoe weet dit programma trouwens welke file hij moet pakken (in mijn geval appli_p.rcu)?????? confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Indien iemand dit al aan de praat heeft gekregen dan ben ik zeer benieuwd hoe dat gedaan is.<P>Ik heb zelf een Pioneer DVB200 en heb de truuc zelf geprobeerd maar liep vast net als andere bij het uploaden van de software en kreeg dezelfde ROM NG error. Ik heb eens naar die photo gekeken van het BCT-1430 board die Admiral had geplaatst en zag een aantal verschillen in de CN2002, op de foto zijn andere puntjes gesoldeerd dan bij mij, dus ik vraag me uberhaupt af of dit ooit zal werken.<P>Iemand met goede ervaring, vertel het!<P>Groetjes.<P> mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn BCT-1430 board heeft ook een aantal verschillen in de CN2002(andere puntjes gesoldeerd). Dit maakt niet uit denk ik. Waar ik meer moeite mee heb is de eerste stap van de app. download procedure: verbind de parallele poort (die je normaal voor je printer gebruikt) en de RS232 (Com1: serieel (normaal voor je muis, je proggertje of je ext. modem.)) en de A.C. Cord (dat snap ik).<BR>Moet de ontvanger werkelijk via een seriele verbinding en een parallele verbinding met de PC verbonden worden ?<P>Neem de tijd ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet ik welke de test pin is die ik aan de "ground" moet aansluiten??Moet ik het eigenlijk wel proberen?ik kan aan jullie reacties nog steeds niet opmaken of het wel echt werkt de software draait wel bij mij.Kan ik de decoder in de ton gooien als het niet werkt of is dit dan nog op te lossen?<P>Skil

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hee Sjaak,<P>Al iemand gevonden, die ervaring heeft met de j-tag verbinding om de pioneer de epg om te schieten naar meertalig??? Dit onderwerp is al weer een tijdje stil maar toch nog steeds benieuwd of het iemand gelukt is of niet??!! <P>Greetings Admirals

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...