Ga naar inhoud


Toekomst DVB-T


arene

Aanbevolen berichten

Dank allemaal voor jullie glazenbolkijkerij.

 

Inderdaad vraag ik me ook af waarom niet ook de commerciele zenders FTA gaan. Ik heb nu een archos 700TV gekocht voor 180 euro. Daar zit een harde schijf in met een 7 inch schermpje en het kan ook DVB-T ontvangen.

 

Vanavond ermee op de bank ajax zien verliezen terwijl mijn vriendin Americas topmodel keek.

 

Bovendien werkt tv kijken op deze Archos ook in de auto. En ik merk dat dit soort apparaten steeds meer verkocht worden en je misschien binnenkort ook DVB-T op de telefoon kunt kijken, lijkt me die markt voor commerciele zenders toch wel erg interessant worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Awake:

 

Citaat:
En wat heeft de overheid te maken met het distributiebeleid van commerciele omroepen? Juist: helemaal niets.

 

Ik ben heel erg blij dat de overheid in Duitsland het distributiebeleid o.a. met betrekking tot DVB-t geregeld heeft en hier een streng toezicht op houdt door de Medienanstalten in de diverse Bondslanden.

Daarom heb je hier niet van die onhebbelijkheden zoals nu in Nederland.

En de Nederlanders die in het ontvangstbereik van Duitsland en Belgie wonen profiteren ervan mee. Zou dit niet het geval zijn, betwijfel ik of Digitenne & Co wel zoveel abonnenten zou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
@Awake:

Citaat:
En wat heeft de overheid te maken met het distributiebeleid van commerciele omroepen? Juist: helemaal niets.


Ik ben heel erg blij dat de overheid in Duitsland het distributiebeleid o.a. met betrekking tot DVB-t geregeld heeft en hier een streng toezicht op houdt door de Medienanstalten in de diverse Bondslanden.
Daarom heb je hier niet van die onhebbelijkheden zoals nu in Nederland.
En de Nederlanders die in het ontvangstbereik van Duitsland en Belgie wonen profiteren ervan mee. Zou dit niet het geval zijn, betwijfel ik of Digitenne & Co wel zoveel abonnenten zou hebben.


Als ik me niet vergis zijn er ook Duitsland inmiddels bewegingen consumenten te laten betalen voor de commerciele zenders, toch?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...