Gast zzzzzzz Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Ik gebruik XMLTV GUI met de "Radio Times" als input voor de gids data van de BBC kanalen, en dat voor DVBViewer. Nu, ik vermoed als je ze in XMLTV formaat hebt, je ze ook moet kunnen importeren in Mediacenter, vermoedelijk met Bladerunner Pro. Probleem dat ik wel heb is dat BBC Four en CBBC in feite één zender zijn zoals Ketnet/Canvas, en ik die 2 niet zomaar kan samenvoegen.
Getyours2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Ben bezig de tt1500 budget onder vista te configureren. Ik zie dat er alleen channel settings zijn voor Astra 19.2 en hotbird weet iemand misschien hoe ik aan die van Astra 23.5 en 28 kan komen. Of kan je gewoon die van dvb viewer of zo gebruiken
Gast edsad Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 zal je een reg bestandje sturen met astea 1,2 en 3 zelf gemaakt en hab alle lokalen, bbc1234, itv etc waar moet ik het naar toe sturen?
Gast 160plus Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 He hallo, Ik heb dit geprobeerd maar bij mij staat de waarde standaard op 6100000 en zo gauw als ik het op 7200000 zet, kan ik de gids niet meer downloaden! Heb je nog opties? Postcode 1111 AA heb ik ook al geprobeerd maar krijg alleen maar epg van RTL 7 en Veronica? Ik heb MCE in combinatie met Vista Ultimate en Flopydtv
Gast 160plus Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Zou je dit reg file ook naar mij willen sturen? Zou u zeer erkentelijk zijn. Origineel bericht van: edsad zal je een reg bestandje sturen met astea 1,2 en 3 zelf gemaakt en hab alle lokalen, bbc1234, itv etc waar moet ik het naar toe sturen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen