satmad Geplaatst: 13 augustus 2007 Geplaatst: 13 augustus 2007 Is het mogelijk om met een Philips DST-5816-23a handmatig kanalen in te voeren? Als ik nu deze bak automatisch de zenders laat zoeken, dan krijg ik heel veel zenders die ik niet wil.
Hellum Geplaatst: 14 augustus 2007 Geplaatst: 14 augustus 2007 dat is wel mogelijk, als je er alternative firmware inzet. in jouw ontvanger moet als ik me niet vergis 6071 firmware MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
rolf D Geplaatst: 15 augustus 2007 Geplaatst: 15 augustus 2007 HOI IK DENK ER AAN OM EEN PHILIPS DSR2211 TEKOPEN WEET IEMAND OF JE BIJ DE 2211 OOK DE KANALEN HANDMATIG IN KAN BRENGEN
opzolder Geplaatst: 15 augustus 2007 Geplaatst: 15 augustus 2007 Lees DIT en je weet het. Groeten van de zolder.
Hellum Geplaatst: 15 augustus 2007 Geplaatst: 15 augustus 2007 simpelweg NEE MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
rolf D Geplaatst: 15 augustus 2007 Geplaatst: 15 augustus 2007 bedankt voor jullie snelle reaktie. Weet iemand van jullie bij welke satelietontvangers de zenders wel handmatig in te stellen zijn? mvg Rolf
Hellum Geplaatst: 15 augustus 2007 Geplaatst: 15 augustus 2007 de oudere philips met alternative firmware, maar de meeste ONgekeurde ontvangers kunnen het ook, eigenlijk alle goedgekeurde canal digitaal ontvangers hebben dat niet. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen