Hasselt Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2007 Citaat: Ik weet niet om welke motor het gaat, maar gezien het bouwjaar zou het heel goed kunnen kloppen. Het gaat om een suzuki 1100 gsx r van 1990, vraagprijs 2000,- (+ 250,- extra kosten) Volgens mij is dat een redelijke deal ??????????????
Duwgati Geplaatst: 15 augustus 2007 Geplaatst: 15 augustus 2007 Die 250 euri zijn voor keuring en kenteken. De BPM komt daar nog bovenop en die is 10% van het bruto BPM bedrag in 1990. Dus even kijken/opzoeken hoe hoog de BPM op zo'n fiets was in 1990. In 1990 waren nog niet alle voertuigen voorzien van een CVO (Certificaat van Overeenstemming) of Gelijkvormigheidsattest zoals het in België volgens mij wordt genoemd. Het best kun je in zo'n geval even contact opnemen met de RDW. Ze kunnen 'm dan altijd nog keuren op individuele basis i.p.v. op type-goedkeuring, maar dat kunnen ze je daar allemaal heel gedetailleerd uitleggen.
gigantaandemuur Geplaatst: 15 augustus 2007 Geplaatst: 15 augustus 2007 Citaat: Het gaat om een suzuki 1100 gsx r van 1990, vraagprijs 2000,- (+ 250,- extra kosten) Volgens mij is dat een redelijke deal ?????????????? Als hij in nette staat is en niet al te veel km wel. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Hasselt Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2007 45000 km staat erop. Staat schijnt goed te zijn van een foto.
gigantaandemuur Geplaatst: 16 augustus 2007 Geplaatst: 16 augustus 2007 Met een foto is alles mogelijk weinig km staan er ook niet op . Ik zou m zeer kritisch bekijken en zonder flinke proefrit niks kopen. Citaat: * Bekijk onderwerpen * Bezoek homepage Berichten: 71 Reg. datum: 24 nov. 2005 Locatie: Druten Hallo, De GSX 1100 R is een super fiets. Zelf rij ik er nu een 6 jaar op. Waar moet je op letten: -Rond de 40 duizend km. nokkenas ketting vervangen, is een lastig klusje -De versnellingsbak is van mindere kwaliteit, 2e en 3e versnelling kunnen rond de 50 duizend km versleten zijn, dit is een hele dure reparatie -Motor heeft 5 versnellingen vind ik zelf een nadeel -Schokbreker achter is van een slechte kwaliteit, zou ik vervangen Het is een zware fiets met veel vermogen waar makkelijk veel aan te versleutelen is. In de bochten is het hard werken, hij wil eigenijk alleen maar recht door. Op de kleinere circuits heeft ie niks te zoeken, maar de grotere (Assen, Zolder)kun je er goed mee uit de voeten. Zal er een foto bij doen. Als je wat meer wil weten meld je maar. Heb veel ervaring met rijden en sleutelen Dit las ik even op t motorforum. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
gigantaandemuur Geplaatst: 16 augustus 2007 Geplaatst: 16 augustus 2007 http://zundapp.messageboard.nl/forum/vie...asc&start=0 Dit is ms ook wel aardig om te lezen voor je. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen