Ga naar inhoud


Motorfiets importeren belgie of duitsland ?


Hasselt

Aanbevolen berichten


Die 250 euri zijn voor keuring en kenteken.

De BPM komt daar nog bovenop en die is 10% van het bruto BPM bedrag in 1990. Dus even kijken/opzoeken hoe hoog de BPM op zo'n fiets was in 1990.

 

In 1990 waren nog niet alle voertuigen voorzien van een CVO (Certificaat van Overeenstemming) of Gelijkvormigheidsattest zoals het in België volgens mij wordt genoemd.

Het best kun je in zo'n geval even contact opnemen met de RDW. Ze kunnen 'm dan altijd nog keuren op individuele basis i.p.v. op type-goedkeuring, maar dat kunnen ze je daar allemaal heel gedetailleerd uitleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het gaat om een suzuki 1100 gsx r van 1990, vraagprijs 2000,-

(+ 250,- extra kosten)

 

Volgens mij is dat een redelijke deal ??????????????

Als hij in nette staat is en niet al te veel km wel.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een foto is alles mogelijk weinig km staan er ook niet op .

Ik zou m zeer kritisch bekijken en zonder flinke proefrit niks kopen.

Citaat:
* Bekijk onderwerpen

* Bezoek homepage

 

Berichten:

71

Reg. datum:

24 nov. 2005

Locatie:

Druten

 

Hallo,

 

De GSX 1100 R is een super fiets. Zelf rij ik er nu een 6 jaar op. Waar moet je op letten:

 

-Rond de 40 duizend km. nokkenas ketting vervangen, is een lastig klusje

-De versnellingsbak is van mindere kwaliteit, 2e en 3e versnelling kunnen rond de 50 duizend km versleten zijn, dit is een hele dure reparatie

-Motor heeft 5 versnellingen vind ik zelf een nadeel

-Schokbreker achter is van een slechte kwaliteit, zou ik vervangen

 

Het is een zware fiets met veel vermogen waar makkelijk veel aan te versleutelen is. In de bochten is het hard werken, hij wil eigenijk alleen maar recht door.

Op de kleinere circuits heeft ie niks te zoeken, maar de grotere (Assen, Zolder)kun je er goed mee uit de voeten.

 

Zal er een foto bij doen. Als je wat meer wil weten meld je maar. Heb veel ervaring met rijden en sleutelen

Dit las ik even op t motorforum.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...