Neptunus Geplaatst: 13 augustus 2007 Geplaatst: 13 augustus 2007 Het sport-praat programma BNR Sportweek op BNR radio op de zaterdag gaat helaas verdwijnen. Aanstaande zaterdag is de laatste uitzending. De heren hebben in hun onmetelijke wijsheid besloten een ander format te kiezen in het weekend omdat er te weinig luisteraars waren. Dat laatste kan ik niet ontkennen, echter dat ligt zeker niet aan het programma maar aan de onbekendheid. Ook weten veel potentiële luisteraars niet dat het programma heel eenvoudig op andere tijdstippen te beluisteren is via de zogenaamde podcast. Zo luister ik altijd maandag in de auto. Ook radio programma's als Storing, Radio Online, NPS Kunststof, BNR Mediazaken en diverse columns zijn als podcast beschikbaar en dus heel eenvoudig binnen te halen en te beluisteren op een tijdstip waarop het jou uitkomt. In tegenstelling tot de TV zijn er op de radio geen sport-praatprogramma's zonder muziek. Erg jammer! meer info over het programma: HIER. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
mietde Geplaatst: 14 augustus 2007 Geplaatst: 14 augustus 2007 Tsja, mij boeit sport niet zozeer, althans niet de standaard sporten die de meeste radio én tv zenders uitzenden. Vind het wel jammer dat Hans Dulfer met z'n jazz programma het veld heeft moeten ruimen. Schijnbaar net zoals Sportweek geen programma dat de nieuwe baas of is het manager? van BNR ziet zitten. Ach ja, dat ze maar méér programma's maken en daardoor wat minder herhalen want da's momenteel toch echt wat te veel van het goede. Evengoed heeft ieder zijn eigen smaak en voorkeuren. Wat mij betreft is er dus sport zat. You cannot ignore that member
Neptunus Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2007 Het schijnt dat ze een er meer een soort talkradio van willen maken, alsof iedereen zit te wachten op de mening van Miep van driehoog! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2007 Er is vandaag bekend geworden dat ze samen het AD een dagelijks sport programma op de radio gaan maken. Zie HIER! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen