Gast Geplaatst: 14 augustus 2007 Geplaatst: 14 augustus 2007 Als nieuweling op het DVB-T gebied probeer ik NED1/2/3 te ontvangen op zo'n 20 kilometer ten oosten van Hengelo (tegen de Duitse grens) Ik gebruik nu zo'n KPN ontvanger met binnenantenne maar het lukt me niet om iets anders dan een hoop Duitse zenders te ontvangen. Op de KPN site staat dat er hier nog geen dekking is, maar de zendmast in Hengelo is alwel in gebruik volgens andere lijstjes (kanaal22) kortom ik snap er niets meer van, weet iemand hoe ik hier DVB-T kan kijken? Sommige hadden het erover om een antenne op het dak te zetten, maar krijg ik dan geen last met de duitse zenders Groet Hans
rkolbrink Geplaatst: 14 augustus 2007 Geplaatst: 14 augustus 2007 KAN KLOPPEN HEB SINDS EEN WEEK OF 2 OOK ZEER SLECHT OF SOMS HELEMAAL GEEN BERIJK TERWIJL IK MET EEN GOEDE BUITEN ANTENNE ZIT EN 5 KM AFSTAND, DE DUITSERS ONTVANG IK DAARIN TEGEN OOK GOED SOMS BIJ GOED WEER UIT KOLN,WUPERTAL,WESSEL,DUSSELDORF DE VOX EN RTL+ SUPER RTL ENZZ
Gast Geplaatst: 14 augustus 2007 Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik heb mijn oordoppen erin gedaan. Capslock uit aub.
Kaisho Geplaatst: 14 augustus 2007 Geplaatst: 14 augustus 2007 Hier in Oldenzaal met buitenantenne geen enkel probleem met de ontvangst, KLagen bij de KPN is het beste!!!! succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen