Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Hallo,<P>Ik wil een dig ontv. aanschaffen en graag weten hoe de ervaring is met de verschillende ontvangers die nu te koop zijn, wat men mij kan adviseren en waarom.<P>Mijn eisen, ik wil zoveel mogelijk ontvangen.(lekker veel zappen dus).ontvanger moet 16x9 aankunnen en dolby digital aan kunnen.Goed met homemade cards overweg kunnen<P>Ik heb nu een pace mss gp (analoog met ingebouwde positioner), 1m dish dus draaien zal niet zo'n probleem zijn, tenzij ik nu weer een diseq comartible motor nodig heb<P>bvd Marcel<P>ps ik dacht aan een humax 5400 0f 5600
Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Echostar ad3000ip viacces.<BR>1375 piek, krijg je geen spijt van.
Gast Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 En als een ontvanger diseq 1.2 heeft, kan ik er dan gewoon een diseqmotor op aansluiten of moet ik hiervoor weer een apart kastje aanschaffen( zucht weer een afstandsbediening erbij), net als een losse positioner bij analoog.<P>Ik ben ook benieuwd naar de goede en slechte ervaringen van de medegebruikers hier met hun digidoos, dus mensen reageer eens.<P>bvd marcel<P>------------------<BR>D2mac is still alive!!!
Bart Geplaatst: 13 januari 2001 Geplaatst: 13 januari 2001 wanneer je, je analoge ontvanger er naast wilt houden kun je een Humax 5*00 met aston 1.04 seca kopen. Heb je zowel irdeto als seca. Op schotel zet je een twin LNB en pace blijf je gebruiken voor schotel besturing.<P>Wanneer je de analoge set wegdoet zou je zo'n Echostar of Strong analoog / digitaal ontvanger kunnen proberen.<P>Wil je puur digitaal en toch sturen dan heb je een diseqc kastje nodig. Heb je géén extra ab voor nodig. Diseqc is juist bedoelt om dergelijke commando's via je ontvanger en coax te laten lopen.<P>Oh en sinds ik een Aston 1.04 (i.p.v. 1.00) heb bevalt de Humax 5100 mij een stuk beter. Is nog géén dvb2000 maar in ieder geval snelle en nu ook stabiele zapdoos <P><BR><p>[This message has been edited by Bart (edited 13-01-2001).] Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Bedankt voor jullie antwoorden, ik denk dat ik voor een humax 5400 ga , en daar aston seca bij indruk, ik wil het dan zo gaan aansluiten, een vaste 80 cm schotel op de astra op de humax aansluiten en in mijn bestaande 1 meter schotel doe ik een twin lnb en sluit deze aan op mijn analoge ontvanger en op de humax en gebruik de analoge om te draaien.<BR>en in de toekomst vervang ik de analoge set door een diseq motor en sluit deze aan op de humax.<P>werkt dit goed en heeft er iemand nog advies hierover.<P>bvd marcel
Aanbevolen berichten