Ga naar inhoud


[Pioneer] werkende antirest file voor pioneer DBR200nl


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds gisteravond is het weer eens raak, maar nu nog steeds!!! kaart in ontvanger na plus / minus 30 sec weg beeld moet de orginele kaart er weer in ...niet leuk want deze ontvangt ook nog steeds geen update van aug mischien iets misgegaan met MKF4 ???? <BR>Maar een ding tegelijk wie heeft wel een werkende file stuur hem even PM bvd en dan de update iemand anders hier ook last van ???<P>greetings the Amsterdam Admirals CU and HU<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0mad.gif" border="0bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


mijn email adres.???? stuur maar een PM daar vraag ik om!! en welke vraag is vaak beantwoord een beetje duidelijkheid helpt wel<P>Greetings Admirals laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij tegenwoordig opvalt is dat het taalgebruik van diverse personen,aardig de verkeerde kant opgaat.(mischien tijd dat er wat aan gedaan word).<BR>Als je zo hulp wil hebben kun je het vergeten<BR>De files zijn op de diverse bekende sites te vinden.<BR>Zoek en gij zult vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, taal gebruik ik add en nieuw onderwerp en verwacht goede hulp. ik geef mensen ook goede hulp bij programmeren.. enz ik ben zeker niet heilig maar... en dan krijg je dit soort antwoorden. <BR>Reageer dan niet, ik vraag niet om dit soort reacties maar om goede hulp!!<P>Vriendelijke groeten Admirals <P> read.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

sleep.gif" border="0 <BR>Ik bied je aan een file te sturen maar die mag ik niet op het board zetten .<BR>En met die file ben je dacht ik weer geholpen,maar goed als je geen email adres achterlaat weet ik niet waar ik het heen moet sturen.<BR>Ben dus niet te beroerd om wie dan ook te helpen meer dan mijn best doen kan ik ook niet.<BR>Mocht je de file willen hebben laat het me dan maar weten dan heb je het probleem niet meer dat ie om de smartcard zeurt...<BR>Suc6...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de file Anne maar deze werk ook niet,de box blijft maar om de dertig sec om het kaartje zeuren wij kunnen nog geen ned. kasje kijken.<P>vr.gr. Testkees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Anne de file werkt! (bijna) goed.<BR>alleen werkt mijn menu anders de kinder code werkt niet,ik moet alle zenders voor selecteren anders kan ik de pijtjes toets niet gebruiken in te zeppen, ik heb gezien dat file een gecombineerde Gw file en een Cr. M. file is, met de Cr.M file had ik dat probleem altijd al<P>gr. :

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Falonso,<BR>Wat zou er dan niet goed afgesteld moeten zijn in de ontvanger ik heb alles geprobeerd met veel geduld ik ben er echt uit.<P>vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...