Gast Geplaatst: 16 juli 2001 Geplaatst: 16 juli 2001 Ik wil graag naar de K en T kanalen kijken, zonder ervoor te hoeven betalen. De kanalen blijven bij mij op zwart. Ligt dit aan mijn tuner (Pioneer DBR-S100NL2) of zijn de key's toch niet juist? martin.danielle@planet.nl
Gast Geplaatst: 16 juli 2001 Geplaatst: 16 juli 2001 Mensen wel effe je email erbij zetten graag..<P>Sat4all ondersteund geen replay email...<P>En ze hebben groot gelijk
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 met welke file is dit mogelijk....., Sahib kan je met de pioneer 200 toch kijken dan?? <BR> <P>Greetings Admirals
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Sorry mensen maar ik denk dat jullie denken dat ik de solution voor pioneer heb.DAT is dus niet zo.<P>Iemand vroeg iets over pioneer en ik heb die mensen daar een beetje uitleg overgegeven.<P>Vandaar " Check you mail box "<P>Sahib
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 sahib <P>heb ook een pioneer.<BR>Kun je mij ook de uitleg sturen a.u.b<P>budina@chello.nl
Sjaak Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Waarom email?? je kan toch ook een pm sturen!!<BR>Tot nu toe nog steeds GEEN Taq + K <BR> <BR>laat dit duidelijk zijn!!<BR>Laatste tijd hoor ik veel lulverhalen zoals 16-bit progammeren of superfiles <BR>ONZIN voor de pioneer is nog steeds NIETS<BR>Sjaak
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Zeg Sjaakie lees eens terug.!<BR>En dan wel begrijpend..!<P>Zoals ik al zei ik heb de solution niet voor pioneer..<BR>Waar ik op reageerde was een geheel ander bericht. En ik heb die mensen verteld waarom ze geen k en t kanalen met die shit doos kunnen ontvangen..<P>En dat email verhaal is gewoon: De meeste vragen om de zelfde uitleg niet om een update en vragen dan om dat per email te doen. ze moeten dan wel hun email adres vermelden.. De meeste vergeten dat wel eens.<P>Sahib
Aanbevolen berichten