Ga naar inhoud


[Pioneer] Wie kan mij helpen met mijn Pioneer?


Gast

Aanbevolen berichten


Sorry mensen maar ik denk dat jullie denken dat ik de solution voor pioneer heb.DAT is dus niet zo.<P>Iemand vroeg iets over pioneer en ik heb die mensen daar een beetje uitleg overgegeven.<P>Vandaar " Check you mail box "<P>Sahib blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom email?? je kan toch ook een pm sturen!!<BR>Tot nu toe nog steeds GEEN Taq + K <BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0<BR>laat dit duidelijk zijn!!<BR>Laatste tijd hoor ik veel lulverhalen zoals 16-bit progammeren of superfiles frown.gif" border="0frown.gif" border="0 <BR>ONZIN voor de pioneer is nog steeds NIETS<BR>Sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg Sjaakie lees eens terug.!<BR>En dan wel begrijpend..!<P>Zoals ik al zei ik heb de solution niet voor pioneer..<BR>Waar ik op reageerde was een geheel ander bericht. En ik heb die mensen verteld waarom ze geen k en t kanalen met die shit doos kunnen ontvangen..<P>En dat email verhaal is gewoon: De meeste vragen om de zelfde uitleg niet om een update en vragen dan om dat per email te doen. ze moeten dan wel hun email adres vermelden.. De meeste vergeten dat wel eens.<P>Sahib confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...