arvesat Geplaatst: 15 augustus 2007 Geplaatst: 15 augustus 2007 Hallo, In bezit zijnde van een Philips DST 5816/03G vroeg ik mij af of hier ook software voor was. Een soort seteditor. Nu moet ik steeds bij het updaten alle kanalen verplaatsen wat de nodige uren in beslag neemt. Heeft iemand hier een oplossing voor?? Bij voorbaat hartelijk dank!
Gast Geplaatst: 16 augustus 2007 Geplaatst: 16 augustus 2007 Hallo, Die bestaat wel, kijk maar eens op de onderstaande site. http://home.planet.nl/~jon73334/new_page_4.htm Groetjes Wil.
Gast Geplaatst: 16 augustus 2007 Geplaatst: 16 augustus 2007 of je zet je 5816 op BVN ,even op standby en weer terug en dan...........
Google Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Het kan geen kwaad om het te testen, maar de 5816/03G komt niet voor in lijstje van CD. ( klikker de klik )
arvesat Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2007 Bedankt voor de reakties, ik ga er mee aan de gang.
mxds Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 ik heb ook nog zo'n dts 5816 03G. Is het mogelijk om daarmee fta kanalen van een andere schotel dan de fabrieksinstallatie instelling te kijken? in de fabriek hebben ze de ontvangere ingesteld voor astra 1g maar het wil niet lukken om bijvoorbeeld hotbird in te stellen als 2de of zelfs 1ste schotel en de kanalen daarvan te installeren.er is ook geen enkele aanduiding van signaalsterkte voor een andere satelliet dan astra 1g terwijl ik toch signalen heb gevonden zowel oost, ik weet bijna zeker dat het hotbird was en zelfs west (thor?) mbv satfinder. ik wil er sirius of astra 2 28.2 mee kijken.
yaho Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 http://www.docsat.altervista.org/firmware.htm Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen