Ga naar inhoud


Inverto 7000 en tps


Gast Mazi007

Aanbevolen berichten

Is het met Inverto 7000 ook mogelijk om Tps te ontvangen zoals dit mogelijk is met vele andere ontvangers Humax 5400 z enz ?????

 

Nog iets ik kom juist een Inverto 7000 te bestellen maar als ik hier in het forum lees zie ik dat er veel mensen met problemen met dit toestel zitten of heb ik het mis ??, Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Is het met Inverto 7000 ook mogelijk om Tps te ontvangen zoals dit mogelijk is met vele andere ontvangers Humax 5400 z enz ?????

TPS is opgegaan in CanalSatellite (Frankrijk). TPS zal je dus wel niet meer apart kunnen kopen. Het ontvangen van CanalSatellite is geen probleem als je er een decoder bij koopt. Hoe ga je aan een officieel kaartje komen, denk je? Ze willen niet leveren buiten Frankrijk...

Citaat:

Nog iets ik kom juist een Inverto 7000 te bestellen maar als ik hier in het forum lees zie ik dat er veel mensen met problemen met dit toestel zitten of heb ik het mis ??

Wat zal ik daarop zeggen? Het hangt erg af van de versie van de Firmware. Vorm je eigen oordeel en lees even verder wat mensen hebben te zeggen op de laatste nieuwe versie, zoals die ook wordt uitgezonden op de satelliet (OTA). Die versie is 1.4.214.40.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, voor je antwoord, maar wat TPS betreft bedoelde ik niet officieel maar vrij, met de humax en nog andere toestellen kun je Tps vrij kijken, mijn vraag was is er ook een mogelijkheid voor de Inverto om dit te doen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Thanks, voor je antwoord, maar wat TPS betreft bedoelde ik niet officieel maar vrij, met de humax en nog andere toestellen kun je Tps vrij kijken, mijn vraag was is er ook een mogelijkheid voor de Inverto om dit te doen ???

Als je de FTA kanalen bedoeld die TPS op de sat zet, ja. De gecodeerde kanalen van TPS kan je niet bekijken op de Inverto zonder decoder en abbo. Op de Humax ook niet, trouwens, althans niet legaal.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan:

 

1. Legaal met abbo.

2. Illegaal.

 

De eerste optie is gemakkelijk, pak een abonnement.

De tweede optie kan, maar wordt hier niet besproken, zie forum regels.

 

Topic kan dus dicht.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...